Este vorba despre serviciul de alertă prin SMS pentru trimiterile simple sosite din China.

În acest mod, clienții vor fi anunțați, printr-un mesaj primit pe telefonul mobil, despre data și ora livrării coletelor în subunitățile poștale, transmite instituția.

„Sistemul de alertare a clienților prin SMS funcționeză, pentru început, în 14 oficii poștale din București (Oficiile 56, 15, 30, 63, 72, 53, 11, 51, 69, 16, 74, 76, 32 și 18), dar și în oficiile poștale din orașele Popești-Leordeni și Bragadiru, urmând ca acesta să fie extins, etapizat, și în restul subunităților poștale”, precizează instituția.

Când este utilizată alerta?

Serviciul de alertă, „SMS avizare trimiteri China” este utilizat în situația în care poștașii nu reușesc predarea coletelor la domiciliu, din diverse motive cum ar fi: colete voluminoase, cutii poștale neasigurate, destinatarul nu este găsit la domiciliu, etc.

În ceea ce privește mesajul primit de client, acesta conține date despre numărul trimiterii, numărul oficiului poștal de unde clientul o poate ridica, dar și intervalul orar în care acesta se poate prezenta pentru a se face predarea, la ghișeu, menționează oficialii Poștei Române.

„Serviciul funcționează deja de două luni, în unele oficii, iar feedbackul primit din partea clienților este foarte bun. De asemenea, s-a constatat o creștere a numărului de trimiteri predate. Încercăm, în permanență, să sporim calitatea serviciilor oferite și să dezvoltăm noi produse pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri”, a declarat directorul general al Poștei Române, Horia Grigorescu.