Într-un material publicat de curând, cei de la autoevolution.com scriau că în 1966, Nicolae Ceauşescu ar fi spus despre Dacia 1100 că este o maşină tocmai bună pentru idioţi.
În luna iunie a acestui an, cei de la Top Gear lansau o dezbatere destul de interesantă pe tema maşinilor produse de fostul bloc comunist.
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/3iVKD4TbDSg?fs=1&hl=en_US" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed src="https://www.youtube.com/v/3iVKD4TbDSg?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object><object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/p2TbnJzE_sM?fs=1&hl=en_US" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed src="https://www.youtube.com/v/p2TbnJzE_sM?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
În vremurile în care Cehia nu producea motore germane, iar România nu scotea modele de succes internaţional precum Duster sau Logan, oamenii erau bucuroşi să vadă modele produse atunci precum un Trabant, un Wartburg, o Dacia 1100 sau un Moskvitch.
Pe final de an, vă invităm la o rememorare a modelelor vechi de autoturisme, lansând totodată dezbaterea: A produs comunismul vreo maşină cu adevărat bună?