Au rămas fără bani în cont! Informaţie pentru cei care au card la ING Bank

ing

ING România a oferit informații de ultimă oră, după ce mai mulți clienți au rămas fără bani în conturi. Potrivit anunțul făcut de bancă, este vorba despre o „eroare independentă”.

Mai mulți clienți s-au plâns pe pagina de Facebook a ING România, după ce unele plăți au fost dublate. Oamenii au răbufnit și au cerut rezolvarea problemei.

Clienții au răbufnit după ce numeroase tranzacții au fost dublate

În cursul zilei de 2 august, numeroase tranzacții au fost dublate. Din fericire, toți clienții afectați au primit suport, iar lucrurile ar urma să fie soluționate în totalitate până la finalul zilei de joi, potrivit informațiilor transmise de reprezentanții băncii.

„Vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate.

Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”, a transmis ING România.

Un client nu s-a mai putut abține după ce a rămas fără bani peste noapte

De exemplu, un client a spus că a rămas fără bani peste noapte.

„Ce fac cu banii? Păi îi țin la ING România. Ce se întâmplă cu banii? Simplu, îmi sunt luați peste noapte și mă trezesc cu contul curent pe minus și fără posibilitatea de a achita nimic.

Dar cand la un moment dat, în urma retragerii prin direct debit a unei sume, contul curent a rămas pe minus cu o sumă (infimă) in doua ore mi se retrasesera acești bani din contul de economii pentru ca citez: contul curent nu poate avea balanta negativă”, a scris o persoană în secțiunea de comentarii.

„ING România căutați să remediati problema majoră pe care o aveți, prin care ați luat banii oamenilor de pe carduri. În cazul meu m-ați lăsat și fără bani, și dator, în condițiile în care mai aveam bani pe card. Acum nu mai am nici bani, pentru că mi i-ați luat și am și sold negativ. Adică mi-ați luat și banii, m-ați făcut și dator”, a scris o altă persoană.

Ulterior acestor comentarii, banca a răspuns că aceste probleme vor fi remediate. Mai mult, reprezentanții ING au subliniat că „toate sumele dublate urmează să fie reversate pe conturile clienților începand cu această dimineață”.