Auchan intră în România cu propria divizie imobiliară şi începe deja primele proiecte

Reţeaua franceză de hipermarketuri Auchan a intrat pe piaţa din România şi cu divizia imobiliară a grupului prin intermediul cătreia va dezvolta propriile centre comerciale. Primele proiecte sunt amplasate în cartierele bucureştene Giuleşti şi Ghencea.

Centrele comerciale dezvoltate de Immochan vor purta numele de Auchan City. Primul proiect va fi început în cartierul Giuleşti unde Auchan va avea un magazin cu o suprafaţă de vânzare de 5.000 mp şi o galerie comercială de 2.050 de mp închiriabili. În Ghencea, pe o parte din terenul fostei fabrici Tricodava – achiziţionat recent, va construi un Auchan cu o suprafaţă de 11.200 mp şi 100 de magazine grupate într-o galerie comercială. Immochan gestionează deja două galerii comerciale în România: Auchan Piteşti şi Auchan Titan.

„Odată cu numirea lui Tatian Diaconu, franco-românul care a contribuit la lansarea Decathlon în România, ulterior ocupându-se de expansiunea Bricostore în Europa Centrală şi de Est (Ungaria, România, Croaţia) în funcţia de Director Imobiliar al Immochan România şi a lui David Rosseel, Director Comercial, ne înscriem în strategia noastră de dezvoltare pe termen lung şi de  proximitate în Europa de Est, în mod particular în România“, a declarat Eric Deleplanque, directorul general al Immochan.

În prezent, Auchan România deţine nouă magazine. Grupul Auchan a preluat succesiv 29%, apoi 49% din acţiuni în 2008, iar la începutul anului 2009 100% din capitalul societăţii MGV Distri-Hiper, cea care opera hipermarketurile Auchan.

„Segmentul comercial al pieţei imobiliare din România este în plină transformare, în concordanţă cu evoluţia continuă a României, într-un context economic complex, cu clienţi pasionaţi de shopping şi exigenţi“, a menţionat Tatian Diaconu, directorul imobiliar al Immochan România.

Fondată în 1976, Immochan, divizia imobiliară a grupului Auchan, ocupă în prezent unul dintre primele locuri în Europa în calitate de investitor şi proprietar de centre comerciale. Compania estioneaza 320 de centre comerciale în 12 ţări cumulând 1,8 milioane de mp de galerie comercială. A realizat 20 noi deschideri de galerii comerciale în perioada 2010-2011 şi numără circa 600 de colaboratori în cadrul echipei internaţionale.