“Am integrat 5.000 de noi colaboratori, iar în plus am creat 1.000 de noi locuri de muncă”, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan România, la deschiderea Auchan Cotroceni, ultimul hipermarket real-, remodelat.
Remodelarea magazinului din Cotroceni a durat 18 zile și a fost realizată cu magazinul deschis, raion cu raion. Pe o suprafaţă netă de vânzare de 7500 mp, noul hipermarket Auchan Cotroceni are în rafturi peste 55.000 de produse alimentare și nealimentare.
Reţelei actuale de 31 de hipermarketuri Auchan i se vor mai adăuga, în 2015, încă două magazine – unul în Drumul Taberei (10.000 mp) şi unul la Braşov (Coresi -13.000mp). Planul stabilit pentru 2015: 33 magazine, în urma unor investiţii de peste 300 milioane de euro.
În 2013, cifra de afaceri cumulată a Auchan România şi real-, a ajuns la 4,6 mld. lei (fără taxe; echivalentul a peste 1 mld. euro). Astfel, prin achiziţia celor 20 de magazine real-,, Auchan a devenit a doua reţea de comerţ, ca suprafaţă totală de vânzare (242.000 mp), la nivel naţional, după Kaufland.
Prezent în România încă din 2006, când a deschis primul hipermarket în cartierul Titan, în estul Bucureştiului, Auchan are în prezent peste 11.000 de angajaţi, devenind astfel unul dintre primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România. Retailerul, care are în rafturi 2.500 de produse marcă proprie, lucrează cu peste 1.200 de furnizori.
Auchan a cumpărat, în noiembrie 2012, 91 de hipermarketuri real-, din Polonia, Rusia, România şi Ucraina, plus 13 galerii comerciale (în Rusia şi România).
Al 11-lea grup de distribuţie din lume, Auchan este prezent în 15 ţări şi are 302.500 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (774 magazine), supermarketuri (817 magazine), divizia imobiliară (362 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere. În 2013, grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 62,1 miliarde euro cu taxe.