Audi a lansat mai multe reclame prin care ia în râs rivalul etern Mercedes. Noul model A8 este prezentat ca un un progres al luxului în comparaţie cu Mercedes S-Class.
Producătorul de autoturisme premium Audi s-a aflat întotdeauna în spatele Mercedes , în privinţa vânzărilor. Anul trecut, însă, Audi a comercializat, pentru prima oară în istoria sa, mai multe unități ca Mercedes-Benz.
Producătorul german din cadrul Grupului Volkswagen a comercializat în primul trimestru al anului curent 264.100 de mașini. În aceeași perioadă, vânzările Mercedes au totalizat 248.500 de unități, informează.
Audi și-a propus să devină cel mai de succes producător premium, până în 2015, an în care ar trebui să înregistreze vânzări de 1,5 milioane de unități. În acest moment, supremația în acest segment auto este deținută de BMW. Până atunci Audi preferă să ironizeze Mercedes printr-o serie de reclame inedite.
În Statele Unite astfel de reclame nu sunt o nouate. Marii competitori obişnuiesc să recurgă la astfel de metode pentru a-şi promova produsele. Un alt exemplu este campania de publicitate "I’m a Mac and I’m a PC". Vezi clipurile mai jos.
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/3snyXTNmFm8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/fJnaOPzZ_pQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/JfUTa0eaAAc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/1PwiljBN5-8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/KNnX6XRQBec" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>