Audi a lansat "A4 Challenge", devenind astfel primul constructor auto care patrunde in domeniul aplicatiilor iPhone. Jocul presupune ghidarea unei versiuni miniaturale a modelului A4 (2009) prin mai multe trasee, cu ajutorul senzorilor incorporati in telefon. Jocul a primit deocamdata numai 2,5 stele din cinci posibile in urma a 76 de aprecieri in magazinul Apple, AppStore.Audi A4 Driving Challenge prezinta o vedere de sus in jos a masinii, insa acest aspect, impreuna cu punctul de vedere static
Audi a lansat „A4 Challenge”, devenind astfel primul constructor auto care patrunde in domeniul aplicatiilor iPhone. Jocul presupune ghidarea unei versiuni miniaturale a modelului A4 (2009) prin mai multe trasee, cu ajutorul senzorilor incorporati in telefon. Jocul a primit deocamdata numai 2,5 stele din cinci posibile in urma a 76 de aprecieri in magazinul Apple, AppStore.
Audi A4 Driving Challenge prezinta o vedere de sus in jos a masinii, insa acest aspect, impreuna cu punctul de vedere static creaza mai degraba senzatia unei masini conduse prin telecomanda, decat experienta reala din spatele volanului.
Jocul A4 Challenge este ultima gaselnita din domeniul publicitatii experimentale, folosita de catre producatorii auto, iar Audi este prima companie care tinteste utilizatorii de iPhone. Scopul acestui joc este de a creste perceptia pozitiva a brandului Audi in randul utilizatorilor iPhone, caracterizati ca fiind un segment onest si soficticat al pietei.
„iPhone este o platforma ideala, care ne ajuta sa prezentam noul Audi A4 potentialilor cumparatori. Suntem foarte incantati de faptul ca suntem prima companie din industria auto care abordeaza consumatorii prin intermediul terminalului iPhone”, a declarat Scott Keogh, directorul de marketing al Audi America.
Sursa: Motor Authority