Audi, divizia de lux a Volkswagen, vrea să vândă o jumătate de milion de vehicule în China, cea mai mare piaţă auto din lume, transmit Bloomberg şi Reuters.
De asemenea, până în 2017, compania germană îţi va majora numărul dealerilor chinezi la 500, a anunţat vineri directorul general al Audi, Rupert Stadler, înaintea Salonului Auto de la Beijing, care se va deschide duminică.
În 2013, livrările Audi în China şi Hong Kong au crescut cu 21%, la 492.000 de vehicule, mai mult decât dublu faţă de livrările Mercedes şi cu 26% mai mult faţă de vânzările BMW.
În primul trimestru din 2013, vânzările Audi pe plan mondial au crescut cu 11,7%, la 412.850 vehicule, în timp ce livrările BMW au urcat cu 25%, la 107.951 unităţi, potrivit aceleiași surse, citată de Agerpres.
Audi intenţionează să introducă acest an 17 modele noi sau restilizate pentru a depăşi BMW pe segmentul vânzărilor maşinilor de lux. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, Audi va investi 22 miliarde de euro până în 2018, 70% din sumă fiind destinată noilor produse şi tehnologiei de vârf iar restul spre extinderea capacităţii de producţie.