Întrebat când se aşteaptă Audi să treacă în faţa rivalului BMW, Stadler a răspuns “până în 2020 cel mai târziu. Nu este vorba de a devansa BMW mâine sau poimâine ci de a ne asigura poziţia de lider”. Anterior, Rupert Stadler a declarat că obiectivul Audi este este devină cel mai mare producător de automobile de lux până în 2015.
Separat, Audi a anunţat luni că în primul semestru al acestui an vânzările sale au crescut cu 12,3% până la 733.250 vehicule, graţie unei creşteri de 37,8% a vânzărilor pe piaţa din China. Comparativ, vânzările BMW în primul semestru au crescut cu 8,3% până la 747.064 vehicule. “Suntem pe cale să livrăm clienţilor 1,4 milioane vehicule în acest an”, a spus Rupert Stadler în comunicatul de presă dat publicităţii luni.
Datele comunicate de Audi arată că în primele şase luni ale acestui an compania a vândut 193.871 vehicule în China, ceea ce înseamnă că un sfert din autovehiculele vândute de Audi la nivel mondial merg spre clienţii din China. Următoarea piaţă importantă este Germania, care este responsabilă pentru aproape 18% din cererea totală.
Sursa: Agerpes