Audi, divizie a grupului german Volkswagen, intenţionează să lanseze opt noi modele până în 2015, pentru a concura BMW la poziţia de cel mai mare producător de automobile de lux la nivel mondial, transmite Bloomberg. Astfel, Audi a bugetat 7,3 miliarde de euro pentru investiţii în noi modele şi modernizarea producţiei, până în 2012. Cheltuielile pentru lansarea unor noi modele vor totaliza circa 5,9 miliarde de euro, respectiv 81% din bugetul alocat pentru perioada care include
Audi, divizie a grupului german Volkswagen, intenţionează să lanseze opt noi modele până în 2015, pentru a concura BMW la poziţia de cel mai mare producător de automobile de lux la nivel mondial, transmite Bloomberg.
Astfel, Audi a bugetat 7,3 miliarde de euro pentru investiţii în noi modele şi modernizarea producţiei, până în 2012.
Cheltuielile pentru lansarea unor noi modele vor totaliza circa 5,9 miliarde de euro, respectiv 81% din bugetul alocat pentru perioada care include şi anul 2009.
Investiţiile fac parte din planul Volkswagen de a cheltui 25,8 miliarde de euro între 2010-2012 pentru a deveni cel mai mare producător auto la nivel mondial.
Peste cinci ani, Audi va avea 42 de modele în gamă
Audi, pe locul al treilea în lume după BMW şi Mercedes-Benz în rândul producătorilor de automobile de lux, va extinde gama de maşini şi vehicule sport utilitare (SUV) de la 34 la 42, până în 2015, se arată într-un comunicat al companiei.
Printre noile modele ale Audi va fi şi automobilul compact A1, cel mai ieftin produs al companiei, care va fi lansat la jumătatea anului 2010, a declarat purtătorul de cuvânt Armin Goetz.
A 7, în 2010
În 2010, Audi va lansa modelul A7, un automobil de lux care va concura cu automobilele BMW serie 6 şi Mercedes-Benz CLS.
Audi va începe până la sfârşitul lui 2010 comercializarea unei versiuni hibrid a SUV-ului Q5.
Pentru 2009, Audi a majorat ţinta de vânzări la 925.000 de unităţi, ca urmare a cererii din China, şi intenţionează să comercializeze 1,5 milioane vehicule pe an până în 2016.
BMW a planificat pentru 2009 vânzarea a 1,02 milioane vehicule, în timp ce Mercedes ar putea comercializa 950.000 de maşini şi SUV-uri.
Mercedes vrea majorarea vânzărilor la 1,5 milioane vehicule până în 2015, iar BMW ţinteşte livrarea a 1,6 milioane unităţi până în 2012.
SURSA:Mediafax