De notat ce s-a întâmplat pe publicul comercial 18-49 de ani: datele au fost de trei ori mai mari decât în mod obișnuit.
Paginademedia.ro prezintă cifrele Sinteza zilei pe intervalul în care Dacian Cioloș a fost în platou: de la 21.00 la 22.35.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, interviul Mihai Gâdea – Dacian Cioloș a fost urmărit de aproape 700.000 de români în fiecare minut, cifra mult peste media stației. În luna noiembrie, în Prime-Time, media Antena 3 era de puțin peste 400.000 de români.
Antena 3 a fost cel mai urmărit canal de știri, cu un avans de 230.000 de telespectatori în fața România TV (post care a fost, în noiembrie, peste canalul Intact la nivel național).
URBAN. Mihai Gâdea față în față cu Dacian Cioloș a fost urmărir de 470.000 de telespectatori pe minut, de aproape două ori mai mulți decât are stația în mod normal (în noiembrie, media la orașe în Pri-me-Time a Antenei 3 a fost de 270.000 de telespectatori).
Și la orașe, un avans considerabil în fața România TV, post față de care Antena 3 a avut cifre aproape duble.
COMERCIAL. Public tânăr mult mai mult decât de obicei: pe targetul comercial, cifrele emisiunii Sinteza zilei cu Mihai Gâdea și Dacian Cioloș au fost de trei ori mai mari decât media stației.
Astfel, la emisiunea cu Cioloș s-au uitat 100.000 de români între 18 și 49 de ani, față de 34.000 cât a avut Antena 3 media în Prime-Time, în noiembrie.