Audienţele posturilor de ştiri au intrat la apă în luna martie

Audiențele posturilor de știri au căzut puternic în martie, față de luna februarie, arată ultimele date ale Asociației Române pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA)

Antena 3 a avut cu 61.000 mai puțini telespectatori decât în februarie, dar rămâne cel mai urmărit post de știri, cu 168.000 de telespectatori pe minut. În clasamentul general al audiențelor, Antena 3 este pe locul trei, după ProTV și Antena 1. Realitatea TV a căzut pe locul 8 în clasamentul general, cu 3 locuri față de februarie și 40.000 de telespectatori mai puțin. Proaspătul România TV a coborât trei locuri făță de februarie, pe locul 13.
Clasamentul televiziunilor în "Prime-Time"  (orele 19:00-23:00) nu s-a modificat față de luna februarie: pe primele trei locuri sunt posturile generaliste ProTV, Antena 1 și Kanal D.
Audienţa primelor 10 posturi de ştiri în martie, comparativ cu februarie, în mediul urban, după media pe zi: