România TV, postul care vorbea de intenția lui Iohannis de a da o lovitură de stat, canalul care a spus că manifestanții au fost plătiți cu 100 de lei și, în plus, cu 30 de lei dacă aveau și câine, televiziunea care s-a dezlănțuit în ipoteze legate de implicarea serviciilor secrete, a fost pe locul al doilea și la nivel național, dar și la orașe. Pe publicul comercial a fost puțin mai jos, dar tot în top 5.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, România TV a fost urmărită, în fiecare minut, de 910.000 de români. Postul controlat de Sebastian Ghiță a fost pe locul al doilea pe interval, după Pro TV (cu 1,3 milioane). Antena 3 a fost la aproape 300.000 de telespectatori în urma România TV: 660.000 de români medie.
Cum au stat celelalte stații de știri: 214.000 de români media Realitatea TV, 170.000 pentru B1 și 130.000 pentru Digi 24.
URBAN. La orașe, România TV a avut peste jumătate de milion de telespectatori în fiecare minut. Tot locul al doilea, după Pro TV. Antena 3 a fost mai aproape: 460.000 media postului Intact.
Celelalte stații de știri la orașe: 180.000 de telespectatori la Realitatea TV, 115.000 la Digi 24 și 110.000 la B1 TV.
COMERCIAL. Pe intervalul 18.00-24.00, publicul comercial a fost al stațiilor generaliste: Pro TV (430.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani), Antena 1 (180.000), Kanal D și Prima TV.
Din publicul România TV, 100.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Pe acest target, a fost pe locul cinci. Antena 3 a fost la egalitate cu România TV pe acest segment.
Celelalte stații de știri pe comercial: 54.000 la Digi 24, 45.000 la Realitatea TV, 30.000 la B1 TV. Paginademedia.ro