AutoItalia, importatorul SsangYong pe piaţa locală nu se gândeşte să renunţe la această marcă din portofoliul său, câtă vreme semnalele venite din partea companiei coreene sun pozitive, a declarat Cristi Milea, şeful şeful reţelei de dealeri ai grupului, în cadrul evenimentului de inaugurare a primului showroom integrat din Bucureşti.

Potrivit acestuia, semnalele care au venit în ultima perioadă din partea SsangYong sunt unele ce anunţă însănătoşirea grupului coreean.

„Cu toate că SsangYong se află în continuare în reorganizare juridică, şi-a îmbunătăţit situaţia financiară şi a repornit producţia de mai bine de două luni. Au început să primească şi comenzi de la distribuitori şi le lansează în fabvricaţie, ceea ce e un prim semn bun”, a explicat Milea.

Reprezentantul AutoItalia a apreciat că dacă această tendinţă continuă, compania coreeană ar putea cere ieşirea din reorganizarea situaţiei juridice chiar peste şase luni.

Mai mult, Milea a precizat că în orice caz, AutoItalia va continua să ofere servicii clienţilor mărcii SsangYong, cel puţin din punct de vedere al obligativităţii morale faţă de clienţi.

Oficialul AutoItalia a adăugat că deşi au mai fost comercializate câteva maşini SsangYong în acest an, acestea au fost făcute din stocul existent şi nu au mai fost făcute comenzi companiei coreene  de aproape şapte luni.

Primul showroom integrat din Bucureşti

0-39204-capital0001autoitaliacolentina1.jpgAutoItalia a inaugurat, miercuri, primul complex auto integrat din Bucureşti. Valoarea investiţiei se ridică la circa cinci milioane de euro şi cuprinde un centru service, o staţie ITP, o spălătorie auto şi un showroom sub titulatura AutoItalia Colentina.

Noul complex are o suprafaţă totală de 4.453 mp., din care 2.617 mp revin construcţiei.

În prezent, aici lucrează 45 de angajaţi, numărul acestora putând ajunge până la 65 de persoane în moentul în care încărcarea spaţiului de servicii va determina acest lucru.

Pe de altă parte, AutoItalia a anunţat inauguratea în acest an a încă două centre, în Bacău şi Tulcea. Potrivit lui Cristi Milea, activitatea în aceste două unităţi a început deja, iar personalul se află în perioada de „rodaj”.

Investiţia pentru centrul din Bacău s-a ridicat la circa 2,5 milioane de euro, în timp ce în Tulcea s-a investit ceva mai puţin, 1,5 milioane de euro, pentru că acoloa fost deschis un complex de tip „B” (cu dimensiuni reduse – n.r.). Ambele centre reprezintă investiţii de tip greenfield.

Reţeaua AutoItalia numără la ora actuală 38 de locaţii.

0-39205-capital0002autoitaliacolentina.jpg 0-39206-capital0003autoitaliacolentina2.jpg