Serviciile post-vânzare la nivel de grup au înregistrat o creştere de peste 12% a cifrei de afaceri, fiind rezultatul investiţiilor realizate în anul 2016 şi pe parcursul anului 2017, care au vizat creşterea calităţii serviciilor şi implementarea celor mai noi standarde de calitate.
La nivel de holding, toate companiile din grupul Automobile Bavaria, MHS Truck & Bus şi Schmidt Gruppe Deutschland, au avut o evoluţie pozitivă în 2017, cifra de afaceri ajungând la volumul de peste 350 millioane euro, se arată într-un comunicat al grupului.
În România, în cei 24 de ani de activitate, Automobile Bavaria Group a livrat peste 40.000 de vehicule, şi a înregistrat peste 1.000.000 de vizite în atelierele de service autorizate BMW, MINI şi Rolls-Royce. În anul 2017, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est a înregistrat o cifră de afaceri de 136 millioane euro, mentinâdu-şi poziţia de lider în cadrul reţelei de dealeri autorizaţi BMW cu 65% cotă de piaţă.
Vânzările de automobile BMW noi au atins un volum de peste 1.500 unităţi în 2017, iar vânzările MINI un volum uşor sub pragul de 300 de unităţi. Vânzările automobilelor rulate au înregistrat şi ele o evolutie pozitivă la nivelul grupului Automobile Bavaria, depăşind pragul de 1.000 unităţi livrate şi înregistrând o creştere cu aproape 33% în volum, peste media de creştere a segmentului premium din România, estimată conform datelor publice la 20-23%.
Cele peste 12 locaţii de service autorizate BMW şi MINI ale grupului au fost vizitate în 2017 de peste 56.710 de automobile, în creştere cu 8,8% faţă de anul 2016, reprezentând aproximativ 30% din totalul parcului auto BMW cu o vechime de 10 ani. Cifra de afaceri raportată la finaul anului 2017 a crescut cu peste 3 milioane euro, menționează comunicatul citat.
De la prima lansare, din anul 2003, Automobile Bavaria Group a livrat peste 4,000 de unităţi doar pentru piaţa locală. Pentru serviciile de închiriere auto premium oferite de Bavaria Mobility, noul business de închirieri auto al grupului, am investit 3 milioane de euro, într-o flotă formată exclusiv din modele BMW şi MINI, care cuprinde 80 de automobile.
În anul 2017, reţeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a livrat în România peste 1.500 automobile BMW noi, puţin sub 300 de automobile noi marca MINI şi peste 160 de motociclete BMW Motorrad. Segmentul automobilelor rulate, reprezentat la nivelul Grupului prin Bavaria Used a înregistrat o creştere de peste 33% în volum, depăşind pragul de 1.000 de unităţi livrate, creştere susţinută prin servciile premium oferite clienţilor.
Grupul a înregistrat în anul 2017 o creştere cu peste 12,2% a cifrei de afaceri cuprinzând vănzările de piese şi manoperă, cu peste 3 milioane de euro mai mult faţă de anul 2016. În total, intrările în atelierele BMW Service au crescut cu 9% faţă de anul 2016.