Automobile Bavaria estimeaza, pentru acest an, vanzarea a peste 500 de masini in sistem bay-back, cu peste 50% mai mult decat anul trecut, cand, in acest sistem, au fost comercializate 333 de masini.
Sistemul bay-buck practicat de Automobile Bavaria permite achizitionarea oricarei marci existente pe piata, inclusiv cele autohtone si stabileste un pret ce va reprezenta avansul pentru un automobil nou, marca BMW sau Mini. După ce vechea masina a fost cumparata de Automobile Bavaria, clientul are posibilitatea sa-si achizitioneze o masina si prin leasing sau credit auto, nu doar cash.
Principalele criterii de evaluare a unei masini sunt starea tehnica, vechimea autovehiculului, numarul de kilometri, dotarile optionale precum si atractivitatea marcii pe piata.
Masinile second hand sunt comercializate in reteaua de dealeri din Bucuresti, Brasov, Arad, Constanta, Iasi, Timisoara, Pitesti, Sibiu, Craiova, Cluj Napoca si Targu Mures.
Sursa: Capital, 23 februarie 2006