Astfel, automobilul de teren ARO, fabricat în anul 1977 și cu 72.453 km la borda fost vândut la prețul de 189.180 de lei (aproape 40.000 de euro).

„Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a valorificat, prin licitaţie, automobilul de teren ARO 304 culoare GRI, an de fabricaţie 1977, care i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu. Reamintim faptul că bunul mobil a fost evaluat la suma de 137.500 lei, iar în luna ianuarie a fost organizată prima licitaţie, la care nu s-a prezentat niciun ofertant”, precizează Fiscul într-un comunicat.

Licitaţia a fost reluată în data de 18 decembrie 2019, preţul de pornire fiind diminuat conform prevederilor legale cu 25% faţă de preţul de evaluare, respectiv 103.125 lei.

Cei cinci ofertanţi participanţi la cea de-a doua licitaţie au supralicitat 16 paşi, bunul fiind valorificat la preţul de 189.180 lei.

Direcţia generală executări silite cazuri speciale din cadrul ANAF desfăşoară periodic numeroase licitaţii, iar detaliile privind organizarea acestora le puteţi vizualiza pe portalul ANAF şi pe pagina de Facebook dedicată anunţurilor – ANAF – Anunţuri valorificare bunuri.

 

De ce a ales Ceaușescu ARO?

Mașina de teren ARO a fost construită în patru exemplare. Primele două modele denumite 304 au fost produse în 1977-1978 și aveau grilă cromată și faruri simple, ovale.

Mult mai târziu, între anii 1985-1986 au mai fost construite alte două exemplare, denumite 306, care au beneficiat de o serie de actualizări de natură estetică, scrie auto-bild.ro.

Partea frontală avea faruri duble de formă rectangulară, iar blocurile optice posterioare erau preluate de la Oltcit Club – modificare adoptată ulterior și modelele ARO de serie.