Vineri, Japan Tobacco International va lansa o nouă etapă a protocolului cu ANV, menit să sprijine instituția în depistarea contrabandei cu țigări. Potrivit Gildei Lazăr, Corporate Affairs Director al JTI actuala campanie a fost iniţiată la cererea ANV, care nu dispune de fondurile necesare unui astfel de proiect, însă „am fi făcut oricum această campanie pentru că ne-au scăzut mult vânzările din cauza contrabandei”.
Potrivit ultimelor date privind contrabanda cu țigări, eforturile depuse în ultimul an în lupta cu acest fenomen au dus la scăderea masivă a ponderii deținute de piața neagră a țigaretelor în totalul sectorului, de la 36,2%, în ianuarie, la 24,4%.
Autoritatea Vămilor, sponsorizată cu câini și mașini în lupta împotriva contrabandei
1 decembrie 2010, 10:14
Ultima modificare în 1 decembrie 2010, 12:14
JTI va oferi Autorității Naționale a Vămilor (ANV) zece automobile dotate special pentru echipajele de verificare și control și 30 de câini antrenați.
Etichete: jti romania,
tigari,
tigari de contrabanda
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Gheorghe Copos a rulat în zece luni afaceri de 75 mil. euro
- „Întreprinzător în Mileniul Trei”, o invitaţie greu de refuzat adresată celor care doresc un alt fel de afacere
- Dennis Rodwell: Roșia Montană nu poate intra pe lista UNESCO
- Orange și-a extins rețeaua cu 171 de magazine francizate
- 400 milioane euro de la UE își schimbă destinatarii
- Integrare cu costuri mari pe piața unică europeană a energiei
- Casieriile Enel Energie Muntenia, închise pe 1 decembrie
- În sectorul minier din România lucrează 70.000 de oameni, în comparaţie cu 400.000 înainte de `89
- Ce firme au intrat în top-ul Camerei de Comerţ?
- Fan Courier a investit 400.000 euro în sedii noi la Braşov, Oradea şi Timişoara