Verificările se fac de două ori: la evaluarea proiectelor şi, ulterior, la rambursarea cheltuielilor. Acest lucru este necesar deoarece s-a observat că, proiecte asemănătoare depuse şi implementate în judeţe diferite au bugete şi costuri diferite.
“Unul din clienţii noştri a venit să ne solicite sprijin pentru a construi, cu fonduri europene, un depozit de legume la Suceava. Când mi-a spus care este bugetul proiectului am constatat că, un proiect similar, la care am participat la Arad, costa de cinci ori mai puţin”, a completat Graţian Gheţea, preşedintele CEC Bank.
“Unul din clienţii noştri a venit să ne solicite sprijin pentru a construi, cu fonduri europene, un depozit de legume la Suceava. Când mi-a spus care este bugetul proiectului am constatat că, un proiect similar, la care am participat la Arad, costa de cinci ori mai puţin”, a completat Graţian Gheţea, preşedintele CEC Bank.