Autostrada Soarelui mai lunga cu un tronson

Dupa ce s-a lucrat la el circa doi ani, primul tronson de autostrada din mandatul guvernului Tariceanu a fost dat in sfarsit in folosinta. Portiunea de autostrada dintre Drajna si Fetesti, are o lungime de aproape 37 de km, iar costul lucrarilor a fost estimat la 91,5 milioane de euro. Prezent la inaugurare, Radu Berceanu, ministrul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, s-a aratat nemultumit de situatia defavorabila in care a fost adusa autostrada de catre soferi. „Cine fac

Dupa ce s-a lucrat la el circa doi ani, primul tronson de autostrada din mandatul guvernului Tariceanu a fost dat in sfarsit in folosinta. Portiunea de autostrada dintre Drajna si Fetesti, are o lungime de aproape 37 de km, iar costul lucrarilor a fost estimat la 91,5 milioane de euro.

Prezent la inaugurare, Radu Berceanu, ministrul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, s-a aratat nemultumit de situatia defavorabila in care a fost adusa autostrada de catre soferi. „Cine face accident prin Europa, prin tarile civilizate, plateste ceea ce strica, unii fac si curat”, a spus el.

Drajna – Fetesti este cel de-al treilea tronson dat in folosinta pe Autostrada Soarelui. Radu Berceanu estimeaza ca cel de-al patrulea tronson va fi functionabil abia peste patru ani. De ce merg atat de greu lucrarile? „La modul in care lucram noi acum cu banii de la BERD, Banca Mondiala, Uniunea Europeana, dureaza aproape trei ani pentru ca sunt proceduri stabilite de ei si sunt foarte greoaie”, explica ministrul.

Lucrarile pentru Autostrada Bucuresti-Constanta, care va avea 225 de kilometri, au fost incepute in 1987, insa au fost abandonate din lipsa de finantare. Acestea au fost reluate in 1993 si apoi in 1998.

Sursa: Capital, 30 iunie 2006