Noua suită va permite producătorilor de software din întreaga lume să crească vânzările atât online cât şi offline şi să accelereze intrarea pe noi pieţe, cu produse noi.
Industria software trece în prezent printr-o serie de transformări majore, de la crearea de aplicaţii până la distribuţie şi consum. Analiştii estimează că vânzările online de software, atât aplicaţii descărcabile cât şi soluţii de tip SaaS, vor creşte ca pondere din întreaga piaţă de software, de la 30% în 2010 la peste 70% în 2014.
Evoluţia cloud computing şi modificarea corespunzătoare a aşteptărilor consumatorilor de software determină companiile producătoare să lupte pentru păstrarea profitului şi a cotelor de piaţă prin adoptarea de noi canale de distribuţie şi explorarea unor noi metode de licenţiere care îi va ajuta, de asemenea, să ofere cumpărătorilor posibilitatea de a intra în posesia aplicaţiilor rapid și usor. Mulţi dintre producători îşi regândesc strategia de distribuţie şi vânzare prin reselleri – canale care reprezintă în prezent peste 50% din comerţul global de software.
Noua suită Avangate SkyCommerce este formată din trei module poziţionate deasupra platformei eCommerce a Avangate:
– Modulul Sky eCommerce: oferă instrumente complexe de comercializare a produselor software online şi de configurare, localizare şi optimizare rapidă a strategiilor de lansare a produselor la nivel global, dar şi de gestionare a ciclurilor de vânzare către clienţii finali, de la activarea licenţei la upgrade-uri, reînnoiri şi abonamente.
– Modulul Sky Channel Manager: este un modul de gestionare a canalelor indirecte de vânzare: automatizarea comenzilor pentru parteneri / reselleri, ce ofera o imagine clară şi un control precis asupra întregii reţele de distribuţie.
– Modulul Sky Affiliate: include instrumente de management şi promovare către cei peste 26.000 de afiliaţi din rețeaua Avangate.
Suita Avangate SkyCommerce aduce serviciile eCommerce multi-model, multi-canal, accesibile până nu demult doar marilor producători software, la companiile mici și medii de software. Acum, producătorii de software au o vizibilitate mai bună a rețelei de distribuție, putând cuantifica mai bine performanțele în vânzări în funcție de canal, geografie și stadiile ciclului de viață a produsului. Mai mult, suita SkyCommerce oferă agilitatea operațională de care producătorii de software au nevoie pentru a face tranziția de la licențe pe viață la modele de tip pay-as-you-go precum freemium, închiriere sau abonament, pentru a experimenta noi canale, parteneri și afiliați și pentru a intra pe noi piețe. Suita permite clienţilor Avangate să gestioneze mai eficient ciclul de viață al produsului software, de la un capăt la altul – de la autosuport la suport tehnic asistat, până la upselling și reînnoirea de abonamente – oferind o experiență complexă pentru clienții finali, indiferent de canalul prin care cumpără.
SkyCommerce este disponibil deja pe piața internațională. Un număr de clienți Avangate, printre cele mai mari companii software din lume, au primit acces la această nouă suită înaintea lansării sale comerciale.
Avangate va organiza patru evenimente speciale în San Francisco, New York, Londra și Beijing în lunile noiembrie și decembrie. Profesioniști din eCommerce, Marketing, Vânzări și Distibuție pe Canale de la companii de software și SaaS sunt invitați să discute ultimele tendințe din industria de software, să învețe cum se poate eficientiza comerțul online și cum să își optimizeze veniturile din canalele de distribuție.