Datele clienților Banca Transilvania pot fi actualizate automat, prin colaborarea cu DGEP
Colaborarea dintre Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a schimbat experiența clienților în relația cu BT. Au fost actualizate datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienți persoane fizice rezidente, din noiembrie 2023, când a început proiectul pilot, transmite banca.
Verificarea și actualizarea datelor clienților se realizează prin schimb instant de informații între Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Populației, a mai precizat instituția.
Impact pozitiv privind experiența clienților
Automatizarea are impact pozitiv atât asupra clienților noi, la deschiderea contului la BT prin orice canal – prin aplicația BT Pay sau în agenții –, cât și asupra clienților existenți, pentru care verificarea se face periodic.
Clienții nu mai trebuie să vină la BT pentru actualizarea informațiilor privind identitatea, având în vedere că este realizată automat.
Cu toate acestea, clienții trebuie să-și actualizeze în continuare, în relația cu BT, o serie de alte informații:
- sursa fondurilor,
- schimbarea angajatorului/ocupației/numărului de telefon,
- statutul PEP (Persoane Expuse Public),
- scopul și natura relației de afaceri.
Actualizarea se poate face prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii și în unitățile BT.
În astfel de situaţii, în care clientul ignoră să îşi actualizeze datele sau refuză să o facă, se ajunge în general până la încheierea relaţiei contractuale între persoana respectivă şi instituţia bancară.
Operatorii call center vor cunoaște problemele clienților înainte de convorbire
Iar aceasta nu este singura schimbare semnificativă care ar urma să se implementeze la Banca Transilvania. Recent, instituția a informat că operatorii de call center vor avea acces la informațiile despre problemele unui client înainte de a începe conversația.
Operatorii de call center vor fi informați despre problemele unui client înainte de a începe conversația, ceea ce va contribui la scurtarea și eficientizarea apelului.
În plus, reprezentanții Băncii Transilvania afirmă că erorile întâmpinate de clienți vor fi rezolvate într-un timp mai scurt.
Ionela Roș, șefa Contact Center și Customer Care la Banca Transilvania, a oferit detalii suplimentare despre inițiativele băncii. Mai exact, instituția lucrează la o soluție internă denumită „proactive support”.
Această abordare va permite operatorilor să afle motivul apelului unui client înainte de a răspunde. Pentru a realiza acest lucru, clientul va fi „scanat”, iar sistemul Băncii Transilvania va identifica în timp real anumite evenimente relevante legate de acesta. Mai multe puteți citi aici.