PPC România, fostul ENEL, face un anunț crucial pentru clienți
Într-o mișcare menită să aducă mai multă transparență și eficiență, PPC România a anunțat un nou sistem digital destinat să îmbunătățească gestionarea reclamațiilor și solicitărilor clienților săi.
Astfel, compania promite un proces simplificat, ușor de accesat, atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei din sectorul de afaceri sau prosumatori.
Platformă online simplificată pentru sesizări. Se va da un răspuns rapid mult mai rapid
Clienții PPC, fie persoane fizice, fie companii sau prosumatori, pot crea acum rapid un cont online pe site-ul oficial, se arată în comunicatul oficial al companiei. Cei care dețin deja un cont pot să se conecteze și să acceseze secțiunea „Serviciul online Sesizări”, unde pot înregistra rapid reclamațiile sau solicitările lor.
Platforma adusă la dispoziție de PPC România permite utilizatorilor să își înregistreze cererile și sesizările într-un mod simplu și eficient.
Noua soluție digitală promite să reducă semnificativ birocrația, îmbunătățind timpul de răspuns și facilitând comunicarea directă cu furnizorul de energie electrică.

După autentificare, utilizatorii pot selecta opțiunea „Înregistrează o cerere (reclamație, sesizare, cerere de informații)” și completează detaliile problemei pentru a trimite solicitarea, explică reprezentanții PPC.
Platforma include și opțiuni pentru sesizări legate de probleme tehnice, cum ar fi fluctuațiile de tensiune sau defecțiunile instalațiilor electrice. Mai mult, sesizările legate de furturile de energie pot fi acum gestionate rapid pentru a permite intervenții prompt. Astfel, PPC România se asigură că orice problemă va fi rezolvată eficient și într-un timp scurt.
Oferte tradiționale pentru cei care preferă metodele clasice
Pentru cei care nu sunt fani ai platformelor online, PPC România rămâne fidel tradiției și oferă și opțiunea de a trimite reclamațiile printr-un formular disponibil pe pagina „Contact”. Astfel, indiferent de preferințe, clienții vor beneficia de un răspuns rapid.
Prin aceste schimbări, PPC România reafirmă angajamentul său de a pune clienții pe primul loc, demonstrând că inovația și eficiența sunt acum noile sale priorități. Platforma digitală se dorește a fi un pas înainte, care să sprijine atât consumatorii casnici, cât și pe cei din mediul de afaceri, producătorii de energie și prosumatorii.
Clienții pot accesa acum toate serviciile oferite de companie direct de pe site-ul oficial, creându-și rapid un cont online și simplificând procesul de gestionare a reclamațiilor.