“Vrem să avem un business nou de calitate, în care clienții să știe ce cumpără“, a exemplificat Popescu. În același timp, compania își dorește să nu piardă nici din clienții existenți.
“Avem un program amplu de dezvoltare a relației cu clienții – vrem să fim compania care le oferă cele mai bune servicii clienților”, a mai spus oficialul Aviva.
Aviva, companie care vinde numai asigurări de viață, intenționează să subscrie un 2011 un volum de prime brute mai mare decât în acest an.  Potrivit datelor raportate la Uniunea Națională a Asigurătorilor din România, Aviva a subscris prime brute în valoare de 58,88 milioane de lei la sfârșitul primelor nouă luni ale acestui an față de 70,16 milioane de lei în aceeași perioadă din 2009. Volumul de prime brute subscrise de companie a scăzut cu 16%.
Asigurătorul a înregistrat în 2009 o pierdere de 13 milioane de lei, mai mică decât în 2008 când aceasta s-a ridicat la 21,3 milioane de lei. În întregul an 2009 Aviva a susbcris prime brute în valoare de circa 101 milioane de lei, cu 5,6% mai puțin decât în 2008. În 2009, piața de asigurări de viață a scăzut cu13% față de 2008.