”În trimestrul patru ne concentrăm pe segmentul premium şi o să lansăm mai multe produse pe acest segment. O campanie de promovare pentru un astfel de produs poate să ajungă și la câteva sute de mii de dolari”, detaliază el. În același timp, ca parte a strategiei, Avon se va concentra și pe menținerea prețurilor la produsele foarte solicitate, pentru fidelizarea clienților. Potrivit lui Diratian, comportamentul consumatorului s-a schimbat, în ultimul timp, balanța înclinându-se către produsele mai ieftine.
Avon are peste 140.000 de reprezentanți în şară, media de comenzi pentru fiecare fiind de 20 de produse o dată la trei săpătămâni. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 479,4 milioane de lei (114 milioane de euro), în creștere ușoară față de 2009. Piața cosmeticelor din România, unde mai sunt prezenți și jucători precum Oriflame, Amway România sau Beiersdorf, este estimată de analiști la aproximativ 0,7 milioane de euro.
Avon vrea să cucerească segmentul premium al pieţei cosmeticelor
18 septembrie 2011, 00:24
Ultima modificare în 18 septembrie 2011, 03:24
Avon România, liderul pe segmentul de produse cosmetice comercializate prin intermediul vânzărilor directe, țintește, până la finele anului, o creștere a cotei de piață de la 17%, cât deține în prezent, la 20%, prin atragerea unui număr mai mare de clienți, potrivit lui Răzvan Diratian, general manager Avon România și Moldova.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cei mai mari angajatori ai lumii
- Cum este afectată Hidroelectrica de scăderea debitului Dunării
- Cine a zis că ne ocolesc? Investitorii întreabă zilnic de România
- TNK-BP va investi 40 mld dolari în extracția de petrol
- PCC construiește hidrocentrale în Bulgaria
- Facebook amână listarea la Bursă pentru sfârşitul lui 2012
- TinaR atacă pe frontul de Est. Polonia – prima țintă
- Tender are planuri mari în Africa. Vezi cu cât închiriază un avion
- Peste 20.000-30.000 de posesori de brichete Zippo până la finalul anului în România
- Pantofi buni pentru criză. Cum se extinde Deichmann