În plină criză economică, în timp ce piața auto a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 11%, Badsi a reușit să-și majoreze cota de piață. Astfel, conform companiei, în 2011 a fost înregistrată o creștere a vânzărilor cu 83%. Ceea ce a generat o cifră de afaceri de 36,6 milioane de lei și un profit net de 516.587 lei. Creșterea Badsi provine, în cea mai mare parte, din vânzarea flotelor. Compania a comercializat anul trecut către alte firme, 569 de unități, în creștere 110% față de 2010. În privința vânzărilor retail, creșterea a fost de circa 30%, de la 187 unități în 2010 la 270 unități în 2011. Cota Badsi din totalul vânzărilor Nissan în România a crescut de la 27,5%, la 33% în 2011.
Pentru a susține ritmul de creștere, oficialii Badsi au decis să impună companiei un proces de rebranding care a fost finalizat în urmă cu două luni. Acesta a coincis cu împlinirea a 20 de ani de activitate. Totodată, firma a lansat un serviciu unic pe piata auto, BOSS (Badsi Online Sales System), destinat cumpărătorilor de vehicule second-hand. În acest an a intrat în funcțiune și serviciul BVR (Badsi Vechicle Registration), tot ca parte a procesului de rebranding..
Evoluția pieței din ultimii ani a dat ocazia celor de la Badsi să se orienteze către dezvoltarea rețelei de autorulate, cele mai vândute mărci fiind Nissan, Ford, Fiat, Hyundai și VW. „Printr-o conexiune online oferim clienților posibilitatea de a desfășura, împreună cu unul dintre consilierii de vânzări, întreg procesul de vânzare, de la prezentarea mașinii până la livrare. Pe scurt, pot fi făcute cumpărături de acasa sau de la birou, noi fiind cei care venim la client pentru orice problemă, inclusiv drive-test și livrarea mașinii”, a declarat Paul Badea JR, Deputy General Manager.
Din 1992 până în 2003, Badsi a fucnționat ca importator direct Nissan, pentru ca, apoi  să devină cel mai important dealeral mărcii nipone. Începand cu 2009 compania a inaugurat Badsi Autorulate, deținând un parc cu peste 1.000 de mașini.