Banca Transilvania a ajuns la un portofoliu de două milioane de carduri şi la o cotă de piaţă de 17%, în funcţie de volumele de tranzacţii generate prin card, au anunţat, marţi, reprezentanţi ai băncii.
Comparativ cu 2012, BT a înregistrat anul acesta creşteri de 13% la volumele totale tranzacţionate cu cardul, de 25% la numărul plăţilor la comercianţi, de plus 260% la volumele tranzacţiilor e-commerce şi de 430% la numărul de tranzacţii e-commerce.
Banca Transilvania are o reţea de 18.500 de POS-uri şi aproape 900 de bancomate.
Cu cardurile STAR BT, incluse în programul de loialitate al băncii, clienţii pot face cumpărături în rate fără dobândă. În acest program, sunt incluse 5.500 de locuri de achiziţii, în întreaga ţară.
STAR BT a generat, de la lansarea în urmă cu doi ani şi jumătate, o creştere cu 130% a plăţilor la comercianţi.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în funcţie de active, cotată la BVB, şi are printre acţionari Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social.
Sursa: Agerpres