De asemenea, în această perioadă, 5.000 de magazine s-au alăturat BT ca partenere în program, reţeaua devenind astfel una din cele mai puternice din România.
Numărul de cumpărături lunare achitate cu cardurile STAR a crescut cu 230%, între 2011 şi 2013, peste 70% din tranzacţii reprezentând în prezent plăţi la comercianţi.
Prin programul STAR clienţii Băncii Transilvania pot beneficia de cumpărături în rate fără dobândă şi puncte de loialitate, acumulate pe card.
'Programul STAR este un succes, ne-o arată cifrele. Aşa ne-a venit ideea că, la trei ani de la lansarea programului, este momentul pentru un nou look. Cardurile de credit ale Băncii Transilvania vor purta, în mod natural, numele STAR. Alegerea a fost simplă: chiar clienţii noştri le-au denumit după numele programului de loialitate, ceea ce ne-a demonstrat notorietatea programului derulat de noi. Vor urma campanii cu comercianţi de renume care ni s-au alăturat şi beneficii surpriză pentru cei care au carduri de credit la banca noastră', arată Gabriela Nistor, director general adjunct – Retail Banking, în cadrul Băncii Transilvania.
În programul STAR sunt incluse cardurile de persoane fizice STAR Forte, STAR Gold, STAR Platinum, cardurile de credit destinate persoanelor juridice, cardul de credit pentru medici şi cardul co-branded cu Clubul Rotary.
Cardurile pot fi utilizate în România şi în străinătate
În cei trei ani de derulare a programului STAR, clienţii BT, posesori de carduri de credit, au acumulat peste 7,5 milioane de puncte de loialitate, valoarea unui punct fiind de un leu.
Banca Transilvania este în top trei cele mai mari bănci din România, în funcţie de active, cu o cotă de piaţă de aproape 9%.
SURSA: Agerpres