Potrivit comunicatului, sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică – galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania. Au fost păstrate, în cadrul identităţii de brand, elementele care au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie băncii, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate şi un mod prietenos de a transmite informaţii.
'Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări', a declarat Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.
Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanţei în strategie şi design de brand.
Banca Transilvania are peste 7.300 de persoane în echipă şi peste 2,2 milioane de clienţi. Media de vârstă a angajaţilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.