Timisoara este cel de-al treilea oras dupa Bucuresti si Constanta, in care Banca Transilvania isi extinde conceptul BT Cafe. Investitia bancii se ridica la 200.000 de euro si isi propune sa ofere clienţilor actuali şi potentiali un mediu de afaceri neconventional, unde “afacerile au alt gust”, informeaza un comunicat al bancii. “BT Cafe se doreste a fi atat un mediu formal, dar si de relaxare, un loc de intalnire a oamenilor de afaceri si nu numai. Pentru banca, acest concept
Timisoara este cel de-al treilea oras dupa Bucuresti si Constanta, in care Banca Transilvania isi extinde conceptul BT Cafe. Investitia bancii se ridica la 200.000 de euro si isi propune sa ofere clienţilor actuali şi potentiali un mediu de afaceri neconventional, unde “afacerile au alt gust”, informeaza un comunicat al bancii.
“BT Cafe se doreste a fi atat un mediu formal, dar si de relaxare, un loc de intalnire a oamenilor de afaceri si nu numai. Pentru banca, acest concept este o modalitate noua si diferita de abordare a clientilor din Timisoara. BT Cafe inseamna un mediu de business neconventional in care este imbinata, in favoarea clientilor, oferta de servicii bancare cu cea specifica unei cafenele” spune Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.
Banca Transilvania este prezenta pe piata de peste 12 ani, avand 323 de unitati si circa 4500 de angajati. Este prima institutie bancara listata la Bursa de Valori Bucuresti, in anul 1997.
In Timisoara, banca are 11 sucursale, iar in 2006 a fost deschis si un Italian desk, un birou dedicat oamenilor de afaceri italieni. Potrivit estimarilor proprii Banca Transilvania are o cota de piata pe plan local de peste 6% si aproximativ 24.000 de clienti, atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Sursa: Capital 16 Noiembrie 2006