O nouă soluție de plată online pentru clienții de la Banca Transilvania
Banca Transilvania a lansat o nouă soluție de plată online, Pay with BT Pay, menită să ofere clienților săi o experiență de plată semnificativ simplificată și rapidă. Această opțiune permite realizarea tranzacțiilor în doar câteva secunde, eliminând necesitatea completării datelor cardului la fiecare achiziție.
Utilizatorii pot efectua plăți în câteva secunde, fără a completa datele cardului. Cu cardurile BT Star, cumpărăturile pot fi plătite integral sau în rate, oferind o mare flexibilitate clienților.
Pay with BT Pay este disponibil pe aproape 4.000 de site-uri și aplicații partenere, incluzând și mari organizatori de evenimente precum Electric Castle.
Cum funcționează Pay with BT Pay?
- La finalizarea comenzii pe site-ul comerciantului, clientul alege opțiunea Pay with BT Pay.
- În aplicația BT Pay, clientul selectează cardul cu care dorește să facă plata. Pentru cardurile STAR, există și opțiunea de a alege între plata integrală și plata în rate.
- Plata este confirmată direct din aplicație, fără a fi nevoie de introducerea datelor cardului.
Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania, subliniază că această opțiune nu doar că simplifică semnificativ procesul de plată pentru cei peste 4 milioane de clienți ai băncii, dar îmbunătățește și rata de conversie pentru comercianții parteneri. Tranzacțiile rapide și securizate contribuie la o experiență de cumpărare mai fluidă și eficientă.
“Preocuparea noastră la Banca Transilvania este să oferim celor peste 4 milioane de clienți experiențe cât mai bune inclusiv prin lansări de soluții de banking online. Cu opțiunea Pay with BT Pay, plățile online sunt semnificativ simplificate, iar comercianții parteneri ai băncii beneficiază de o rată de conversie mult mai bună, plata făcându-se în câteva secunde.
De asemenea, aceasta va contribui esențial la dezvoltarea BT Pay, ca ecosistem care facilitează conectarea utilizatorilor aplicației – atât între ei, cât și cu comercianții parteneri”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania, pentru bankingnews.ro.
Banca Transilvania se mândrește cu emiterea a peste 6 milioane de carduri în România, ceea ce reprezintă unul din patru carduri aflate în circulație. Acest lucru consolidează poziția băncii ca lider în piața de carduri, atât în emitere, cât și în acceptare.
Banca Transilvania are mai mult de 4,3 milioane de clienți activi. Dintre aceștia, 92% utilizează cel puțin o aplicație de banking digital.
Mai mult de jumătate dintre cererile adresate Băncii Transilvania la Contact Center și Customer Care sunt rezolvate de clienți prin intermediul soluțiilor interactive BT Visual Help și BT Call Center Vizual.