Citigroup intenționează să-și „dubleze bogăția” și să își concentreze eforturile pe hub-urile internaționale, populare printre cei cu venituri mari, potrivit FinancialPost.
Pe măsură ce giganții bancari încep să iasă din pandemie, se concentrează pe o categorie specială de clienți: oamenii bogați.
Citigroup Inc. intenționează să-și „dubleze bogăția” și să-și concentreze eforturile pe hub-uri internaționale populare printre cei mia bogați. Și se va concentra asupra centrelor de avere din Hong Kong, Singapore, Emiratele Arabe Unite și Regatul Unit, a declarat compania.
”Asia este esențială pentru ambițiile globale ale firmei noastre și vom aloca resurse pentru a stimula creșterea profitabilă pentru franciza noastră”, a declarat Peter Babej, director executiv Asia-Pacific al CitiGroup.
La Bank of America Corp., soldurile conturilor clienților bogați au crescut cu 31%, ajungând la un record de 3,5 trilioane de dolari, sprijinite de piața bursieră.
„Aș putea vorbi ore în șir despre asta – cred că suntem extrem de bine poziționați”, le-a spus analiștilor Jane Fraser, noul director executiv al Citigroup. Concentrarea pe piețele majore înseamnă „capitalul nostru, investițiile în dolari și alte resurse, tot mai bine poziționate împotriva oportunităților cu rentabilitate mai mare în gestionarea averilor”, a spus ea.
Cei mai bogați 500 de oameni din lume și-au adăugat anul trecut suma de 1,8 trilioane de dolari la averea lor netă combinată, ridicând totalul la 7,6 trilioane de dolari, potrivit Bloomberg Billionaires Index.
În SUA, pandemia a afectat oamenii extrem de neuniform. Mulți americani au devenit și mai bogați, în timp ce aproximativ 10 milioane de oameni sunt șomeri. Unii numesc asta „recuperare în formă de K”.