Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, a lansat în parteneriat cu Bancpost un card de credit ce oferă beneficii la achiziţionarea de bilete sau alte servicii ale companiei.
Cardul este emis sub sigla MasterCard World şi are o limită maximă de credit de 38.000 de lei, cu o perioadă de graţie de 55 de zile. Reprezentanţii Bancpost şi-au propus să vândă circa 10.000 de carduri pe an, mizând pe revenirea apetitului românilor pentru consum. Cardul Wizz Bancpost are ataşat un program de fidelizare „Shop&Travel”, prin care clientul acumulează puncte de loialitate atunci când utilizează cardul la cumpărături, de până la 4% din valoarea de achiziţie. Punctele pot fi utilizate ulterior pentru achiziţionarea de bilete de avion şi servicii Wizz Air. La achiziţia unui bilet de la operatorul aerian, posesorul de card beneficiază automat de o reducere de 45 de lei. După prima achiziţie pe siteul operatorului aerian, deţinătorul cardului primeşte un bonus de 2.500 de puncte. Posesorul primeşte 2 puncte pentru fiecare 1 leu cheltuit la orice magazine (la 500 de lei cheltuiţi, primeşte puncte în valoare de 10 lei). De asemenea, clienţii primesc 4 puncte pentru fiecare 1 leu cheltit pentru bilete de avion sau alte servicii (mai puţin închirierea unei maşini) în timpul rezervării pe site-ul operatorului aerian (de exemplu, la 500 de lei cheltuiţi, clienţii primesc puncte în valoare de 20 de lei).
Posesorii de carduri mai beneficiază de acces gratuit la MasterCard Business Lounge în Aeroportul Otopeni şi de reduceri de până la 25% pentru cumpărături la comercianţii parteneri prin programul MasterCard Elite. De asemenea, clienţii pot achiziţiona produse în rate fără dobândă în peste 2.000 de magazine.
Ţintă: 50.000 de carduri în următorii cinci ani
„Suntem încântaţi de extinderea portofoliului nostru cu acest nou card de credit co-branded cu Wizz Air. Ştim că românilor le place să călătorească, atat pentru petrecerea timpului liber, cât şi pentru afaceri, şi totodată caută în mod activ soluţii pentru cumpărături inteligente. Acest card reprezintă instrumentul perfect pentru noi toţi de a călători mai des şi mai ieftin, întrucât punctele acumulate pe cardul de credit pot fi convertite uşor în lei în conturile WIZZ ale clienţilor”, a declarat George Georgakopoulos, Vicepreşedinte Executiv Credite Persoane Fizice, Bancpost.
Oficialul a declarat că există un potenţial de a vinde 10.000 de carduri anual, în următorii cinci ani. „Ţinta noastră este să vindem anual câte 10.000 din noile carduri de credit emise în parteneriat cu Wizz Air, astfel încât după patru-cinci ani să ajungem la un portofoliu de circa 50.000 de astfel de carduri. Românii sunt mai încrezători şi mai dispuşi să cheltuie decât în anii trecuţi“, a adăugat George Georgakopoulos.
Cine poate aplica
Pot aplica pentru cardul Wizz Bancpost toate persoanele cu vârste între 23 şi 65 de ani, cu venituri nete de 500 de lei. Pentru a aplica sunt necesare cartea de identitate şi adeverinţa de venit completată şi ştampilată de angajator, iar deţinerea unui cont curent la Bancpost nu este o condiţie obligatorie.
Bancpost este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de carduri de credit, cu cotă de piaţă de 16%. În 2013, banca a înregistrat o creştere de 28% a numărului de carduri emise faţă de anul anterior şi un avans de 20% a tranzacţiilor de retragere de numerar.
Compania maghiară Wizz Air a devenit cel mai mare transportator aerian de pe piaţa locală. Operatorul a raportat o creştere a numărului de zboruri, de la 12 milioane, în 2012, la 13,5 milioane, în 2013.