Cu peste 250 milioane de vizite acumulate pe tot parcursul acestor ani și vânzări anuale ale retailerilor ce au depășit în 2022 nivelul de 330 milioane de Euro, Băneasa Shopping City reprezintă destinația de shopping preferată de iubitorii de branduri premium. 

În aprilie 2008, se deschideau porțile centrului comercial care avea să devina cel mai cunoscut și apreciat din România. În acel moment, peste 120.000 de vizitatori au participat la prima experienţă de shopping premium, iar de atunci, mixul de branduri s-a îmbunătățit și diversificat constant. Astăzi, centrul comercial acomodează peste 280 de magazine, cu 40 de branduri aflate în exclusivitate, dispuse pe o suprafață totală destinată spațiului de retail de 55.000 mp. La aceasta se adaugă cinematograful Cineplexx România, cu o suprafață totală de peste 12.000 mp și zona Carrefour Feeria, cu peste 15.000 mp, centrul comercial acomodând în felul acesta produse și zone dedicate diferitelor nevoi și momente de consum. 

De 15 ani, Băneasa Shopping City le ofera clienţilor o experienţă de shopping unică, punându-le la dispoziţie un număr impresionant de magazine (branduri unice pe piaţa din România), zone de distracţie si evenimente exclusiviste, în premieră pe piaţa românească. 

Dincolo de misiunea declarată de a reprezenta destinația preferată de shopping  și de petrecere a timpului liber pentru toți cei care se află în căutare de inspirație, pentru a duce la un alt nivel fie stilul vestimentar, fie stilul de viață, Băneasa Shopping City și-a propus de la bun început să contribuie la succesul partenerilor săi – cu deschidere, sprijinindu-i în situații critice precum cea fără precedent, întâlnită în anul 2020, dezvoltând relații durabile printr-o comunicare eficientă și satisfacerea nevoilor clienților.

“Lucrăm în mod continuu pentru a îmbunătăți selecția de magazine, pentru a dezvolta și susține portofoliul extins de branduri premium aflate în exclusivitate în centrul nostru comercial. Totodată, avem grijă ca fiecare detaliu să fie pus la punct, pentru a le oferi vizitatorilor noștri experienţe de shopping inedite și memorabile. În 15 ani de la înființare, Băneasa Shopping City a devenit un stil de viață și o sursă de inspirație, iar pentru acest lucru le mulțumim clienților, chiriașilor și tuturor partenerilor, împreună cu care astăzi alcătuim această comunitate. Vom continua să surprindem plăcut și să înregistrăm noi standarde de performanţă, ținând în permanență cont de feedback-ul clienţilor noștri”, a declarat Răzvan Marcu, Chief Commercial Officer Băneasa Shopping City. 

Cu ocazia aniversării, Băneasa Shopping City le mulțumește tuturor celor care i-au trecut pragul și promite continuarea misiunii declarate încă de la deschidere, aceea de a oferi experiențe la cele mai înalte standarde.

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa locală de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial acomodează, de asemenea, o zonă impresionantă pentru divertisment, Cineplexx Băneasa. Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Articol publicat la initiativa Baneasa Shopping City