Penny România derulează o promoție pentru clienții care plătesc cu bani cash. Lanțul de magazine controlat de grupul german Rewe se oferă să schimbe monede în bancnote și îi premiază cu un voucher cadou pe cei care fac asta.

Penny îi recompensează pe clienții care plătesc cu bani cash

Promoția Penny este denumită „Vino cu mărunțiș și te recompensăm”. Programul a început în luna iunie și se derulează până la finalul lunii ianuarie 2025.

Cumpărătorii sunt stimulați să vină cu monedele strânse între timp, pe care le pot schimba în bancnote.

bani
SURSA FOTO: Dreamstime

Clienții vor primi un voucher cadou de cumpărături

După aceea, vor primi din partea magazinului și un voucher cadou de cumpărături. Astfel, la fiecare 30 de lei schimbați din monede în bancnote, compania oferă și un voucher suplimentare de cumpărături la 3 lei.

La 60 de lei sunt oferite două vouchere de 6 lei în total. La 90 de lei sunt oferite trei vouchere de nouă lei în total.

Voucherele pot fi folosite în magazinele Penny până la finalul lui martie 2025.

Voucherele nu pot fi folosite la achiziționarea de băuturi alcoolice și produse din tutun

Nu pot fi folosite la achiziționarea de băuturi alcoolice și produse din tutun. De altfel, nu poate fi folosit mai mult de un voucher pentru o singură sesiune de cumpărături.

Anterior, magazinul a anunțat o premieră pe piața locală, odată cu lansarea primului magazin PENNY autonom din țară, în București. Noul magazin PENNY este situat în zona Politehnica. El oferă o experiență de cumpărături 100% digitală și mai rapidă acelui segment de public cu un stil de viață alert.

Magazin Penny
SURSA FOTO: Penny

Într-un spațiu generos de 349 metri pătrați, clienții pot efectua achiziții rapid. Produsele selectate vor fi recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout.

Produsele selectate sunt recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout. Procesul este securizat prin tehnologie avansată și 5.000 de senzori sunt amplasați pe tot parcursul traseului de cumpărături.

Amintim că PENNY este conceptul grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În momentul de față, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă formată din 7 300 de angajați.