„Nu mai vindem mașini. Vindem discounturi la care «atașăm» câte o mașină”, declară plin de ciudă Claudio Stucchi, agent de vânzări al dealerului Honda din Milano, Mi Auto. Compania sa comercializează modelul CR-V cu un discount de 7.000 de euro care face vehiculul să coste doar 22.900 de euro. Mult su puțin, depinde de buzunarul cumpărărorului, însă cert este că o astfel de reducere nu a fost văzută niciodată la un dealer Honda din Italia. Și asta nu este tot. Mi Auto garantează fiecărui cumpărător un discount de 20% la piesele de schimb și oferă o minge pentru copilul oricărui client care testează un vehicul.
Nici în Franța situația nu este mult diferită. „Este o baie de sânge”, declară Yves Pasquier-Desvignes, președintele GM Franța. Asta pentru că, de exemplu, oricine predă o mașină veche și cumpără noul 208 al celor de la Peugeot primește un discount de 1.500 de euro. În cazul modelului 508, discountul poate ajunge și la 5.000 de euro.
Un dealer german care își derulează afacerea pe net, MeinAuto.de, comercializează modelul Exeo produs de greu încercata divizie spaniolă a grupului Volkswagen cu un discount de 26%. Chiar și nest-sellerul european VW Golf este vândut cu importante reduceri de preț. Astfel, un client poate cumpăra acum mașina cu doar 12.900 de euro deși prețul său de catalog este de circa 17.000 de euro.
Dar cea mai interesantă oferă din luna iulie poate fi găsită în Spania. Dealerii Renault anunță cu mare tam-tam că oricine plătește pentru un model Laguna, Latitude sau Espace primește un vehicul electricTwizzy Urban 45 gratuit. Această ofertă este valabilă până pe 31 iulie.
Bătălia discounturilor pentru mașini o ia pe urmele comercianților de haine: „plătești una, primești două”
23 iulie 2012, 13:42
Ultima modificare în 23 iulie 2012, 16:42
În încercarea de a vinde măcar câteva mașini pe săptămână unii dealeri, sprijiniți de producători, au pornit o adevărată cavalcadă a ofertelor. De la acoperirea taxei de drum, la perioade de garanție care depășesc cinci ani și de la oferirea unor cantități impresionante de carburant până la „a doua mașină gratis”, comercianții se afundă tot mai mult într-o luptă din care clienții ies, măcar parțial, învingători.
Etichete: germania,
honda,
italia,
renault,
seat,
spania,
volkswagen
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Noile reglementări privind TVA și contribuțiile sociale sunt insuficient pregătite
- Mitroi, CFA: Moneda europeană va fi mai depreciată când România va intra în „anticamera” euro
- Pensiile românilor de pe Pilonul II, în creştere cu 23,5% după primul semestru
- Mario Draghi, BCE: Euro nu este în pericol. Este ireversibil
- I-am luat pe nemţi la ceva: România, prima în topul ţărilor care fraudează Uniunea Europeană
- ”Efectul Kate” asupra finanțelor Casei Regale
- Cât de tare ne-au lovit la buzunar disputele politice interne
- Ford ar putea închide cel puțin o fabrică din Europa. Iată care sunt potențialele „victime”
- Cine sunt mai nemți dintre nemți: MERCEDES sau BMW?
- Scientologia: SECTĂ religioasă sau CORPORAȚIE multinațională?