Retailerul austriac de bricolaj bauMax mizează pe creşterea cifrei de afaceri în România, în 2010, cu 62,5%, de la 480 milioane lei la 780 milioane lei, avans susţinut de extinderea reţelei locale de magazine.
„Creşterea vânzărilor va fi susţinută de expansiunea companiei, care a deschis două magazine la sfârşitul anului trecut şi va deschide alte patru unităţi în 2010”, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, Alexander Frech, directorul general al bauMax România.
Primul magazin din Bucureşti
Compania va deschide pe 25 februarie primul magazin din Capitală, în Sun Plaza, cel mai mare centru comercial din România. Magazinul este al zecelea al reţelei locale.
Tot în 2010, retailerul vizează deschiderea unor unităţi noi în Piteşti, Constanţa şi Timişoara.
Suma alocată pentru cele patru magazine totalizează 80 milioane euro, unitatea din Bucureşti necesitând fonduri de zece milioane euro, potrivit reprezentanţilor bauMax.
Alte două unităţi în Capitală în 2011
„Vom deschide alte două magazine anul viitor în Bucureşti, pentru care am primit deja autorizaţiile de construcţie. În Capitală este loc de până la cinci magazine pe termen mediu”, a mai spus Frech.
La eveniment, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei din Austria, Martin Essl, a afirmat că bauMax intenţionează să deschidă trei-cinci magazine pe an în România, în intervalul 2010-2012.
El a adăugat că România este cea mai mare ţară în care grupul este prezent şi are un important potenţial de creştere în viitor.
bauMax este prezent în opt state europene şi are peste 10.000 de angajaţi. În România mai activează reţelele de bricolaj Obi, Praktiker, Hornbach, Bricostore şi Mr. Bricolage.
SURSA: Mediafax