Coca-Cola a lansat a lansat, la finele anului trecut, în România băutura cu aroma de lămâie verde, Coca-Cola Lime, ca urmare a preferinţelor consumatorilor. Această variantă de Coca-Cola Lime a fost dezvoltată pentru România, la solicitarea echipei locale că răspuns la preferinţele consumatorilor români şi trendurilor curente de consum.
Băutura a avut un succes neaşteptat. Compania a rămas în scurt timp fără stoc şi a trebuit să accelereze producţia.
“Coca-Cola Lime are o formulă unică, o reţetă creată în România, iar de două săptămâni se livrează şi în Polonia. Următoarea ţară unde va fi disponibilă este Bulgaria, dar testăm şi alte ţări”, a declarat Nicoleta Eftimiu, general manager Coca-Cola România şi Moldova. Coca-Cola Lime este îmbuteliată la fabrica din Ploieşti şi este disponibilă într-o gamă largă de ambalaje: sticlă NRGB de 250 ml, sticla RGB şi doza de 330 ml, precum şi la sticlele PET de 500 ml, 1,25 l şi 2 l.
„România este un hub de inovaţie pentru regiune, un alt exemplu fiind noua sticlă de Fanta şi identitatea vizuală. Acestea au fost create aici şi exportate în regiune”, a adăugat Eftimiu.
Compania, care plăteşte anual taxe de 20 de milioane de euro la stat, şi-ar dori o infrastructură rutieră mai bună pentru a deveni şi mai competitivă.
Coca-Cola a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 500 de milioane de euro, în creştere cu 9% faţă de 2015. Coca-Cola are 70.000 de clienţi în ţara noastră, potrivit datelor companiei.