Importatorul independent de bere Bavarom a încheiat primul trimestru din 2011 cu o creștere de 27% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, ca urmare a intensificării prezenței berilor din portfofoliul Bavarom în baruri și restaurante, dar și a notorietății pe care berea de import a câștigat-o în rândul consumatorilor români.
De la începutul anului, Bavarom a adăugat în portofoliu 13 beri speciale din: Statele Unite, Marea Britanie, Italia, Germania, China și și-a extins oferta de bere la draft pentru HoReCa. Față de doar doar tipuri de bere draft disponibile anul trecut – Bavaria Premium și Paulaner Heffeweissbier, în 2011 portofoliul a crescut la șapte astfel de beri – trei sortimente de Paulaner (Paulaner Heffeweissbier, Paulaner Lager, Paulaner Salvator), două tipuri de Bernard (Bernard Premium, Bernard Neagra), Bavaria Premium şi Oyster Stout, Astfel, numărul de instalații draft în locațiile din București și din țară a cu crescut 40% faţă de sfârşitul anului trecut.
„Dezvoltarea gamei de produse a venit o dată cu decizia de orientare a strategiei de business și către zona de HoReCa. Asta venind odată cu mărirea echipei de vânzări. Evident că nu neglijăm retailul, însă o bună parte din noile mărci sunt destinate în exclusivitate HoReCa”, a declarat Costin Ghindea, director general Bavarom.
Până la inceputul lunii Iulie a acestui an, cifra noilor beri importate de Bavarom va ajunge la 21: zece beri din Marea Britanie (Oyster Stout, Burton Bitter, Oxford Gold – bere organică, Hobgoblin, Bishops Finger, Spitfire, Whistable Bay – bere organica, Bombardier, Double Chocolate Stout, Courage Best), trei beri din SUA (Brooklyn, Samuel Adams și Sierra Nevada), cinci beri din Germania (Rothaus, Augustiner Helles, Augustiner Heffeweissbier, Paulaner Salvator, Paulaner Heffeweissbier fara alcool), două beri din China (Tsingtao Premium Draft și Tsingtao Stout) si o bere din Italia (Amarcord Riserva Speciale ). Punând la socoteală și celelalte beri importate, portofoliul Bavarom va însuma 48 de beri.