Conduceri noi în grupul Grey Carmen Lixandru este noul director executiv al agenţiei MediaCom România. Ea îl înlocuieşte pe Miki Vârtosu, care a renunţat la postul de director pentru a se orienta spre afacerile imobiliare. Până la sfârşitul anului 2006, Lixandru a fost general manager al Media Direction, agenţia de media a grupului BBDO. Pe de altă parte, departamentul de creaţie al agenţiei de publicitate Grey Worldwide România, „sora mai mare“ a MediaCom, are
Carmen Lixandru este noul director executiv al agenţiei MediaCom România. Ea îl înlocuieşte pe Miki Vârtosu, care a renunţat la postul de director pentru a se orienta spre afacerile imobiliare. Până la sfârşitul anului 2006, Lixandru a fost general manager al Media Direction, agenţia de media a grupului BBDO.
Pe de altă parte, departamentul de creaţie al agenţiei de publicitate Grey Worldwide România, „sora mai mare“ a MediaCom, are o nouă conducere: Claudiu Dobriţă (creative director, fost senior copywriter) şi Ştefan Vasilachi (associate creative director, fost senior art director). Ei îl înlocuiesc pe directorul de creaţie Sorin Predescu, care a părăsit firma la sfârşitul anului trecut, în favoarea unui post similar la Brands Talk, agenţie de publicitate ce face parte din holdingul The Group.
EMI (European Media Invest) Deutschland, afiliată a companiei ARBOmedia AG, din Germania, a achiziţionat 51% din acţiunile societăţii Compania de Media, care editează cotidienele Monitorul de Cluj şi Monitorul de Sibiu, ca parte a tranzacţiei fiind preluate şi cele două mărci. O altă entitate din România a aceluiaşi grup german, ARBOmedia.net, gestiona spaţiul de publicitate al celor două ziare. Restul de 49% din acţiunile Companiei de Media sunt împărţite egal între foştii acţionari, Sorin Ovidiu Stanislav (director general al Monitorului de Cluj) şi Radu Micu (director general al Monitorului de Sibiu). Suma pentru care a fost încheiată tranzacţia va fi făcută publică în aprilie, în raportul anual pentru 2006 al ARBOmedia AG. În 2005, Compania de Media a avut o cifră de afaceri de 110.000 de euro şi un profit de 49.000 de euro. Alin Alecu, chief operating officer al EMI Deutschland, a declarat că în următoarea perioadă cele două ziare vor fi auditate de către BRAT.
Alecu a mai afirmat că Monitorul de Cluj are un tiraj mediu de 4.000-5.000 de exemplare pe ediţie, în vreme ce Monitorul de Sibiu se tipăreşte în 3.000-4.000 de copii pe ediţie. Conform oficialilor EMI, compania intenţionează să îşi extindă până la sfârşitul anului portofoliul de publicaţii locale, fiind vizate în primul rând publicaţiile al căror spaţiu de vânzări este administrat de ARBOmedia. Silviu Ispas, director executiv al EMI, afirmă că nu există un buget propriu-zis pentru aceste achiziţii, dar estimează că EMI ar putea investi în acest scop aproximativ 20 de milioane de euro până la sfârşitul anului. Printre publicaţiile vizate se află şi Monitorul de Alba şi Viaţa Liberă din Galaţi. Conform raportului pe primele nouă luni al ARBOmedia AG, în mai 2006, EMI a cumpărat 86% din acţiunile Grupului de Presă Medianet (editorul Ziarul de Iaşi), contra sumei de 1,2 milioane de euro. EMI mai deţine şi ziarul Obiectiv-Ediţie de Vaslui.