Ogilvy promovează IKEA în România
Producătorul de mobilă IKEA pregăteşte lansarea brandului printr-o campanie de comunicare la care
lucrează agenţiile Ogilvy&Mather (creaţie), Media Insight (media) şi V+O Communications (PR). Campania se va derula în special pe mediile locale: presa scrisă (cotidiene şi reviste de specialitate), radio, outdoor, internet, la care se adaugă şi catalogul de 284 de pagini IKEA, care va fi distribuit în Bucureşti şi împrejurimi. Printre obiectivele campaniei de promovare, se numără informarea potenţialilor cumpărători despre beneficiile gamei de produse IKEA şi despre distribuţia gratuită a cataloagelor IKEA.
BMW a ales Initiative
Agenţia Initiative Media Worldwide a câştigat contul BMW, pentru operaţiunile de planificare, cumpărare şi startegie de media pentru Europa de Est. Licitaţia a fost organizată de MediaStar, companie globală de media audit. Initiative Viena va fi responsabilă de coordonarea internaţională a contului. Contractul este valabil pentru cinci ţări din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia (începând cu 1 februarie), România şi Bulgaria (1 iulie).
Gallina Blanca se relansează cu Brand Connection
Agenţia Brand Connection, membră a grupului de comunicare Lowe România (Interpublic), a câştigat contul de media Gallina Blanca, pentru care va asigura activităţile de strategie şi planificare media. Obiectivul campaniei este să relanseze Gallina Blanca pe piaţa românească. Primul val al campaniei s-a desfăşurat în perioada octombrie – noiembrie 2006. „Îmbogăţirea portofoliului Brand Connection cu un client precum Gallina Blanca, la numai un an de la înfiinţarea agenţiei pe piaţa românească, ne oferă oportunitatea de a ne demonstra abilităţile strategice, a declarat Ileana Tomescu, managing director Brand Connection.
141 devine Ogilvy Action
Grupul Ogilvy România lansează Ogilvy Action, o nouă agenţie dedicată serviciilor de brand activation (BTL), care va lua locul agenţiei 141. Ogilvy Action va oferi servicii de promotional marketing, shopper&trade marketing, sports & entertainment sponsorship şi retail design. Directorul Ogilvy Action va fi Cristofor Iosub, care până în prezent a asigurat managementul agenţiei 141. Pe de altă parte, 141 va continua să existe ca marcă de agenţie în anumite regiuni ale lumii, în principal în Asia.