Plecări la vârf din BRAT Directorul de audit al Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), Daniel Firez, şi Daniel Secărea, directorul SNA Focus, vor demisiona din funcţii la sfârşitul lunii. După opt ani petrecuţi în BRAT, Daniel Firez se va alătura Media Investment, agenţie de media parte a The Group. Dan Balotescu, general manager la Media Investment, susţine că Firez se va ocupa de un proiect legat de presa locală. Pe de altă parte, Daniel Secărea părăseşte BRAT p
Directorul de audit al Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), Daniel Firez, şi Daniel Secărea, directorul SNA Focus, vor demisiona din funcţii la sfârşitul lunii. După opt ani petrecuţi în BRAT, Daniel Firez se va alătura Media Investment, agenţie de media parte a The Group. Dan Balotescu, general manager la Media Investment, susţine că Firez se va ocupa de un proiect legat de presa locală. Pe de altă parte, Daniel Secărea părăseşte BRAT pentru a fi manager de cercetare în compania Publimedia, parte din grupul de presă Media Pro. El este director al SNA Focus din mai 2005. Biroul de Audit al Tirajelor (BRAT) este o organizaţie nonprofit care auditează publicaţiile din media româneşti. În prezent, BRAT are peste 200 de membri şi auditează 250 de publicaţii.
Dan Balotescu, general manager la Media Investment
Biborţeni promovează neconvenţional un nou brand
Producătorul apei minerale Biborţeni va investi până la sfârşitul anului 1,5 milioane de euro în campaniile de marketing pentru brandurile de apă şi suc. Compania a lansat recent Limo, produs neacidulat tip limonadă. „Conceptul brandului împreună cu ambalajul, precum şi strategia de comunicare au fost realizate cu ajutorul agenţiilor de publicitate Cap şi Next“, a spus Mădălin Simion, brand manager al Biborţeni, Romdrinks Eurotrade. Brandul va fi promovat într-o primă fază printr-o campanie de publicitate neconvenţională şi în presă. „Dacă nişa de băuturi gen Limo se dovedeşte a fi o categorie, vom gândi campania pentru un target mai larg, deci vom avea şi o campanie TV“, a declarat brand managerul Biborţeni.
Agenţia Vitrina Advertising a înregistrat în primele şase luni ale anului 2007 o creştere a cifrei de afaceri de aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. O parte din această creştere se datorează câştigării unor noi conturi în portofoliu, precum Medcenter, Kronospan Sebeş, Caparol sau Wirtek. Pentru acest an, agenţia cu sediul central în Cluj preconizează o cifră de afaceri de aproape 2.300.000 de euro.
Mihaela Rus, director general, Vitrina Advertising
Sanoma dezminte
În articolul din 5 iulie 2007, publicat sub titlul: „Investiţii de prime-time în media“, Capital anunţa negocierea dintre Sanoma WSOY şi Editura Hiparion pentru preluarea Editurii Domus Magazin. Potrivit unei precizări primite la redacţie, reprezentanţii grupului Sanoma WSOY, prezent în România prin intermediul companiei Sanoma Hearst, au anunţat că nu sunt interesaţi în preluarea sau achiziţionarea de acţiuni în grupul de presă Domus Magazin (numită anterior grupul de presă Hiparion) şi nu poartă negocieri cu acest grup.