Bazar

Graffiti/BBDO si-a pus pe masa Tuborg si Guinness. Agentia de publicitate Graffiti/BBDO a fost desemnata de producatorul de bere United Romanian Breweries Bereprod sa promoveze imaginea pentru marcile Tuborg si Guinness. Agentia va concepe si va dezvolta campaniile integrate de comunicare prin mijloacele publicitatii traditionale (atl). Campaniile de publicitate neconvetionala (btl) sunt i continuare asigurate de Graffiti/ BBDO. in Rominia, United Romanian Breweries Bereprod produce berea Tuborg

Graffiti/BBDO si-a pus pe masa Tuborg si Guinness. Agentia de publicitate Graffiti/BBDO a fost desemnata de producatorul de bere United Romanian Breweries Bereprod sa promoveze imaginea pentru marcile Tuborg si Guinness. Agentia va concepe si va dezvolta campaniile integrate de comunicare prin mijloacele publicitatii traditionale (atl). Campaniile de publicitate neconvetionala (btl) sunt i continuare asigurate de Graffiti/ BBDO. in Rominia, United Romanian Breweries Bereprod produce berea Tuborg si importa Guinness.

Leo Burnett rasfoieste Pagini Aurii. Agentia de publicitate Leo Burnett&Target se va ocupa i acest an de campania de comunicare pentru ghidul de informatii Pagini Aurii. Agentia va crea campaniile de publicitate clasica (atl) si neconventionala (btl) pentru produsele Pagini Aurii: Ghid, Internet si CD. Starcom Rominia, agentia de media a Leo Burnett&Target, se va ocupa de planificarea si cumpararea de spatii publicitare, iar Black Pencil, agentia de publicitate neconventionala, va promova vinzarile si va organiza activitatile PR.

D’Arcy a cistigat un premiu i Slovacia. La cea de-a IV-a editie a Festivalului International pentru Filmul Turistic de la Bratislava, agentia de publicitate D’Arcy a cistigat „Premiul Clubului Agentiilor de Publicitate din Slovacia”, cu spotul publicitar „Traieste povestea romineasca”. Spotul a fost produs anul trecut la cererea Oficiului Romin pentru Promovarea Turismului (OPT) si a fost difuzat pe Discovery, CNN si Euronews, avind drept scop promovarea imaginii Rominiei i strainatate.

CNA a retras patru licente TV. Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a retras licentele de emisie pentru televiziune prin satelit companiilor Imola (postul de televiziune Star TV), Omega (Omega TV), Curierul National (TL3) si „R” (Flux TV). Motivul: nerealizarea statiei i cel mult 18 luni de la data obtinerii autorizatiei. Decizia CNA dovedeste ca cele patru trusturi de presa si-au tras „licente de butoniera”, mai mult ca sa se afla i treaba. De asemenea, consiliul a retras companiei Romsat Cardinal Network licenta de radio prin satelit pentru postul sau Activ FM.

O noua campanie de imagine pentru Xnet. MobiFon, operatorul de telefonie mobila GSM, a lansat noua campanie de imagine pentru Xnet, furnizorul de servicii Internet al serviciului Connex. Avind moto „re.inventeaza.te”, campania de imagine intentioneaza sa arate oportunitatile pe care le ofera Internetul fiecarui om. Campania a fost realizata de agentia de publicitate Headvertising. L