Bazar

presa Media Expres. Oferta noului program a fost sustinuta in fata Consiliului National al Audiovizualului (CNA) de Adrian Sarbu, directorul general al Pro TV. El a afirmat ca noua televiziune va programa seriale si filme, incercand sa recucereasca o audienta de aproximativ 200.000 de telespectatori care, in prime-time, au migrat pe HBO si Discovery. La inceput, Pro Cinema va emite cate 12 ore pe zi de la ora 18 la 24. Distributia programului se va face in pachetul de baza prin televiziunile pri

presa Media Expres. Oferta noului program a fost sustinuta in fata Consiliului National al Audiovizualului (CNA) de Adrian Sarbu, directorul general al Pro TV. El a afirmat ca noua televiziune va programa seriale si filme, incercand sa recucereasca o audienta de aproximativ 200.000 de telespectatori care, in prime-time, au migrat pe HBO si Discovery. La inceput, Pro Cinema va emite cate 12 ore pe zi de la ora 18 la 24. Distributia programului se va face in pachetul de baza prin televiziunile prin cablu, contra unei taxe lunare pe abonat.

Splendid Media a trecut pragul Casei Lux
Trustul de presa Casa Lux si compania Splendid Media au incheiat un parteneriat de colaborare ce prevede administrarea in regim de exclusivitate de catre Splendid Media a spatiului publicitar detinut de Editura Casa Lux. Contractul de exclusivitate a fost incheiat pe perioada 1 ianuarie 2004 – 31 decembrie 2005 si vizeaza toate publicatiile editate de Casa Lux, in principal pe piata de publicitate nespecializata. Pentru revistele „Practic – Idei pentru casa, gradina si apartament”, „Practic in bucatarie”, „Draga Mea” si „Carticica Draga Mea”, segmentul de actiune al Splendid Media este reprezentat de intreaga piata de publicitate. Pentru „Casa Lux” si „Casa de Vacanta” parteneriatul vizeaza numai piata de publicitate nespecializata. De vanzarile pentru segmentul de piata specializata se va ocupa in continuare departamentul de vanzari al Editurii Casa Lux.

Pitch de creatie la Romstal
Compania Romstal deruleaza in prezent licitatia pentru desemnarea agentiei de publicitate care va presta serviciile de creatie publicitara in anul 2004. La licitatie s-au inscris sapte agentii de top. Timp de cinci ani, McCann-Erickson a fost agentia de creatie pentru Romstal. Rezultatul licitatiei, va fi anuntat pana cel tarziu la inceputul anului 2004.

S-a lansat Asociatia Romana de Marketing Direct
Sapte companii de marketing direct s-au reunit in Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Scopul ARMAD este de a promova marketingul direct in Romania, de a apara interesele membrilor asociatiei atat pe plan national, cat si international fata de autoritatile de reglementare in domeniul telecomunicatiilor si al protectie, datelor persoanelor. Membrii fondatori sunt: Hit Mail Romania, Mailers, Mercury Promotions, MRM Partners, Open Public Service, Proximity, Rentrop&Straton. Presedintele ARMAD este Mihai Petroff, director executiv Mailers.