Bazar

CNA monitorizeaza vacantele la tvPe 18 iulie a.c., Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a sanctionat cu "observatii publice" Societatea Romana de Televiziune, Amerom Television (Prima TV), Pro TV si Corporatia Intact (Antena 1) pentru incalcarea mai multor prevederi legale privind sponsorizarea si publicitatea in audiovizual. Astfel, CNA a sanctionat SRTV pentru ca postul TV Romania 1 nu a respectat regulile de sponsorizare si difuzare de publicitate mascata in emisiunile Arca Marinei (di

CNA monitorizeaza vacantele la tv
Pe 18 iulie a.c., Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a sanctionat cu „observatii publice” Societatea Romana de Televiziune, Amerom Television (Prima TV), Pro TV si Corporatia Intact (Antena 1) pentru incalcarea mai multor prevederi legale privind sponsorizarea si publicitatea in audiovizual. Astfel, CNA a sanctionat SRTV pentru ca postul TV Romania 1 nu a respectat regulile de sponsorizare si difuzare de publicitate mascata in emisiunile Arca Marinei (din 8 iulie), Telematinal (13 iulie), Ceasul desteptator (9 iulie), Jurnal (8 iulie). Prima TV a fost sanctionata pentru emisiunile skoala de distraktie (13 iulie), Focus si Taifas. Pro TV a intrat in atentia CNA cu emisiunile Steaua ta norocoasa, Buna dimineata la mare, Pro FM e aici, in perioada 8 – 13 iulie. In sfarsit, Antena 1 a fost sanctionata pentru ca a difuzat publicitatea mascata in cadrul emisiunilor Totul va fi bine, Party Time, Dimineti la Tine si Observator, in perioada 8-13 iulie. In consecinta, cele patru televiziuni au fost obligate sa difuzeze, la 24 de ore dupa emiterea sanctiunilor, textul deciziei CNA la o ora de maxima audienta. Somatiile acordate arata, pe de o parte, ca in goana dupa sponsorizari si publicitate, realizatorii tv uita sa respecte normele legale si, pe de alta parte, ca CNA nu se afla in vacanta.

Initiative Media a lansat Hollywood Multiplex
Campania de lansare pentru Hollywood Multiplex, singurul complex cu zece sali de cinema din Romania, a fost realizata de agentia Initiative Media. Hollywood Multiplex a fost inaugurat pe 29 iunie in Bucuresti. Obiectivul principal al agentiei a constat in introducerea pe piata a conceptului de „Multiplex” si educarea publicului in ceea ce priveste avantejele oferite de aceasta forma de distractie. Initiative Media a dezvoltat campania pe trei paliere: campania de prelansare, campania de lansare si cea de sustinere, folosind canalele traditionale de media. Actiunea a fost sustinuta si prin publicitate neconventionala (BTL) si PR si a vizat, in principal, grupul-tinta de bucuresteni cu varste cuprinse intre 14 si 40 de ani.