• Ploaie de posturi TV de business Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a acordat nu mai putin de trei licente de satelit pentru posturi TV de business. Titularii acestor licente sunt Pro TV SA (Business Club), Realitatea Media (Money Channel) si Breaking News Media (WBS). Potrivit agentiei Media Expres, postul trustului Media Pro va fi lansat in luna octombrie si va beneficia de o investitie initiala de un milion de dolari, cu venituri estimate de 120.000 de dolari de pe cablu si 200.000 de dolari din publicitate.

Pro TV SA a obtinut in acelasi timp si o licenta pentru Info Sport, canal de sport. Valoarea estimata a investitiei in acest an este de 800.000 de dolari. Canalul din grupul Realitatea va fi lansat in luna iulie, cu o investitie initiala de 1,6 milioane de euro, iar numele programului va fi Money Channel. Directorul postului este Lucian Sarb, fostul sef al stirilor de la TVR. Cel de-al treilea operator, Breaking News, este primul care a obtinut licenta, dintre cele trei canale de business, si si-a anuntat lansarea in cursul lunii martie. Actionarii companiei sunt Cristian Sima, presedintele Societatii de brokeraj WBS Romania (50%), Silviu Prigoana (20%), Honorius Prigoana (20%) si Rares Gardus (10%).

• Adrian Preda a plecat in Croatia

Directorul de creatie al agentiei Graffiti/BBDO, Adrian Preda, a plecat pe o pozitie similara la McCann Erickson Croatia, incepand de la 1 martie. El a coordonat departamentul de creatie al companiei din Romania timp de trei ani. In locul sau a fost numit Bogdan Mirica, cu o experienta de sase ani in publicitate, din care ultimii cinci, la Graffiti.

• Liber la publicitate pentru doamne In primele 15 zile ale lunii martie, clientii care au produse pentru femei vor intra cu publicitate gratuita pe canalul Jetix, anunta regia ArboMedia, care administreaza spatiul publicitar al postului TV. Oferta ArboMedia, sub genericul “Happy Day” este motivata de faptul ca publicul canalului pentru copii are si un important segment feminin.

• Imager s-a afiliat cu Inter Partners Agentia Imager a intrat in reteaua independenta Inter Partners, care include 21 de companii membre din 19 tari din Europa. Firmele din reteaua Inter Partners numara 460 de angajati si cumuleaza o cifra de afaceri de 600 de milioane de euro. Imager a fost infiintata in 2001, are printre clienti AutoItalia, FocusSat, Guzu Chim si KFC si o cifra de afaceri de 12 milioane de euro.


• McCann Erickson a castigat licitatia pentru promovarea posturilor de radio Europa FM si Radio 21, membre ale grupului EDI Romania. McCann a concurat cu Leo Burnett si Ogilvy. Inainte de McCann Erickson, creatia celor doua posturi a fost facuta de agentia Ogilvy&Mather.

• Agentia Publicis va promova brandul Claritine, al companiei Schering Plough Romania. Publicis va asigura managementul intregului cont, de la strategie si creatie la media,
BTL si PR.