• Brandient se asociaza cu Enterprise

Firma de consultanta de brand Brandient a semnat un contract de asociere cu compania Enterprise IG. Enterprise, parte a grupului mondial WPP, este o agentie globala de brand si numara 550 de angajati in 22 de birouri internationale. Printre clientii Enterprise se numara BP, Coca-Cola, Deloitte, GSK, Intel, Unilever si Vodafone. Brandient si Enterprise IG au avut deja un proiect comun – rebrandingul retailerului Domo.

In urma contractului de asociere, Enterprise si Brandient vor colabora pentru a furniza servicii de strategie de brand in Romania si Republica Moldova, dar se urmareste extinderea si in alte tari din Europa Centrala si de Est. Brandient a fost infiintata in anul 2002 de Aneta Bogdan, Mihai Bogdan si Cristian Paul “Kit”, iar printre brandurile din portofoliu se numara Savana, Fulga, Zuzu, Domo, Credisson, Astral si Estima.

• Mihaela Pascu, director de creatie la Saatchi

Mihaela Pascu a fost numita director de creatie al agentiei Saatchi&Saatchi, de la mijlocul lunii februarie. Ea il inlocuieste pe Razvan Lazar, care a plecat la agentia Brightness, deschisa de Bogdan Manea, si el fost director de creatie al Saatchi&Saatchi. Mihaela Pascu a intrat in publicitate in 1997, iar primul post a fost de copywriter la Saatchi. Ulterior, a lucrat in agentii precum D’Arcy si GMP. In februarie anul trecut, a revenit la Saatchi&Saatchi.

• FCB lucreaza pentru Lavazza

Agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest coordoneaza activitatea de media, pentru Romania si Bulgaria, a companiei Lavazza, de la sfarsitul anului trecut. Prima campanie Lavazza de anul acesta, adaptata pentru Romania de Foote Cone & Belding Bucharest, se desfasoara in perioada martie – mai, sub denumirea “First Class Espresso Experience”. Campania se deruleaza la nivel international si are la baza doua vizualuri, “Alcove” si “Umbrella”.

• Agentia Headvertising se va ocupa de contul de creatie pentru HVB – tiriac. La licitatie au mai participat agentiile Friends, Cohn&Jansen, Ogilvy si Young&Rubicam. Contul HVB a fost detinut anterior de agentia Headvertising, iar pentru Banca tiriac lucrau Cohn&Jansen si Young&Rubicam.



• Adviser/Chillimedia a castigat pitch-ul de creatie pentru campania de imagine a companiei imobiliare CB Richard Ellis. La licitatie au mai participat agentiile DDB si Babel Communication.



• Saatchi&Saatchi va asigura serviciile de BTL si PR pentru brandurile companiei Cristalex. Anterior, contul a fost detinut de TBWA/Merlin.

Precizare: Licitatia pentru promovarea Radio 21 si Europa FM a fost castigata initial de Leo Burnett (Radio 21) si McCann Erickson (Europa FM). Ulterior, Leo Burnett nu a ajuns la o intelegere legata de pret cu clientul, s-a retras, iar Radio 21 a trecut la McCann.