• Schimbari la conducerea BRAT

Arina Ureche este directorul general al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), potrivit noii organigrame si alegerilor care au avut loc saptamana trecuta. Ea ii va coordona pe Daniel Firez, ca director al Departamentului de audit, si pe Daniel Secarea, directorul Departamentului pentru studii de audienta. Alin Alecu, fostul director executiv, a plecat din organizatie. Totodata, s-a ales si un nou consiliu de administratie, al carui presedinte este Dan Balotescu, general manager al agentiei Media Investment. El a fost singurul candidat pentru aceasta functie. Clientii de publicitate nu mai au nici un reprezentant in CA al BRAT, locul lor revenind unei agentii de publicitate. In noua structura, agentiile de publicitate au trei membri reprezentanti in consiliul de administratie, revistele – patru reprezentanti, publicatiile gratuite – unul, presa locala – trei, ziarele cotidiane – trei. BRAT are in prezent 174 de membri, dintre care 135 sunt editori, 24 agentii de publicitate, noua clienti de publicitate, cinci editori web si o regie de publicitate.

• Nora Marcovici este noul presedinte la ARA

Asociatia pentru Radio Audienta (ARA) are un nou comitet director, dupa alegerile de la sfarsitul lunii martie, la doi ani de la constituirea organizatiei. Astfel, noul presedinte al asociatiei este Nora Marcovici (Kiss FM), iar in comitetul director au fost alesi Ovidiu Miculescu (Europa FM), Carmen Petcu (Societatea Romana de Radiodifuziune), Marius Dobre (Pro FM) si Cristi Parvan (agentia Zenith Media). Directorul executiv al ARA este Victor Zidaru. Constituita ca persoana juridica fara scop patrimonial, ARA reprezinta interesele comune ale radiourilor si agentiilor de publicitate si de media in cadrul procesului de masurare a audientei.

• Laura Tampa promovata la Grey

Noul director executiv adjunct al agentiei Grey Worldwide este Laura Tampa, care in ultimii trei ani a ocupat pozitia de client service director al agentiei. Laura Tampa are o experienta de 11 ani in industria de publicitate, care include activitati de consultanta in comunicare atat in Romania, cat si in Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa.

• Prospero si Ogilvy PR alearga cu DHL

DHL International Romania continua inca un an colaborarea cu agentia Prospero in organizarea “Maratonului DHL stafeta Carpatilor”, componenta de relatii publice fiind asigurata de aceasta data de agentia Ogilvy PR. Pentru campania de comunicare responsabilitatile Prospero vor consta in dezvoltarea mesajelor creative ale campaniei si a tuturor activitatilor de promovare pre-maraton catre publicul tinta, precum si organizarea si implementarea manifestarii sportive. Pe de alta parte, Ogilvy PR va asigura servicii de relatii publice si va coordona comunicarea cu mass-media pe intreaga durata a campaniei.

Agentia Media Investment a castigat contul de media al companiei Coty. La licitatie, au fost invitate patru agentii, dintre care Starlink si Grey s-au retras. Agentiile care au sustinut prezentari au fost Media Investment si Media Insight, agentia care a administrat anterior bugetul de media al Coty Romania.