Radio Delta reintra in piata bucuresteana
Incepand din luna aprilie, Radio Delta se relanseaza sub numele Delta RFI – 93,5 FM. Cu o vechime de zece ani in Bucuresti, Radio Delta face parte din grupul Radio France International (RFI). Schimbarea nu se inregistreza doar la nivelul numelui. Grila de programe va cuprinde mai multe informatii cu caracter national si regional, asigurate de redactia din Bucuresti, informatii din actualitatea europeana, gratie redactiei romane de la RFI 2, si buletine de stiri in limba franceza, preluate de la RFI 1. Vor fi difuzate magazine tematice si rubrici economice. In privinta muzicii, vor fi promovate noile tendinte din muzica franceza si cea romaneasca.
Noul sediul al postului se afla intr-unul dintre pavilioanele complexului Romexpo, avand o suprafata de 500 de metri patrati. Radio Delta RFI are doua studiouri echipate cu aparatura digitala si un personal de aproximativ 40 de oameni. Pentru aceasta profunda relansare, RFI a investit peste 350.000 euro. Campania de promovare a noului format Delta RFI se va derula in presa scrisa si panotaj (tramvaie si autobuze). De asemenea, sigla postului va fi inscrisa pe biletele RATB si pe cutiile de chibrituri de pe piata bucuresteana.

AGB masoara audienta lui Fox Kids
Cable Direct, prima agentie de vanzare a spatiilor de publicitate la televiziunile prin cablu, a incheiat un contract cu firma AGB Data Research privind furnizarea de rapoarte de audienta pentru canalul Fox Kids. Incepand cu 1 martie, compania AGB Data Research masoara zilnic audientele inregistrate de programele difuzate de televiziunea pentru copii Fox Kids. Lansat in urma cu un an, canalul Fox Kids a ajuns in prezent sa fie distribuit de operatorii de cablu in aproximativ 1,6 milioane de case din Romania.

D’Arcy a lucrat prima campanie Connex
Prima campanie publicitara pe anul 2000 a serviciului de telefonie mobila Connex a fost realizata de agentia de publicitate D’Arcy pentru noul abonament „Connex Activ”. Campania este sustinuta de un spot tv, un spot radio, machete in presa si materiale promotionale in punctele de vanzare. Echipa care a realizat campania a fost formata din Albert Nica, director de creatie, Liviu David, copywriter, si Dana Holingher, account supervisor. Se implinesc trei ani de cand aceasta echipa lucreaza pentru creatia marcii Connex.