Bazar

• MTC TV a ramas fara licenta Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a retras licenta audiovizuala terestra a postului Maritime Tradind Centre Television (MTC TV) Constanta, al carui actionar este Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului, anunta Mediaexpres. Inspectorul teritorial al CNA a constatat ca MTC TV nu emite din 29 martie 2006, din cauza demisiei in masa a angajatilor din sectorul tehnic, carora nu li s-au acordat drepturile salariale. MTC a intrat si in

• MTC TV a ramas fara licenta

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a retras licenta audiovizuala terestra a postului Maritime Tradind Centre Television (MTC TV) Constanta, al carui actionar este Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului, anunta Mediaexpres. Inspectorul teritorial al CNA a constatat ca MTC TV nu emite din 29 martie 2006, din cauza demisiei in masa a angajatilor din sectorul tehnic, carora nu li s-au acordat drepturile salariale. MTC a intrat si in procedura de reorganizare judiciara. Televiziunea din Constanta si-a castigat “reputatia” in urma unei finatari de 6 milioane de dolari din partea CFR Marfa, CFR Calatori si Administratiei Portului Constanta, societati aflate in subordinea
Ministerului Transporturilor condus de Miron Mitrea. In urma unor contracte de asociere in participatiune, banii au ajuns la Global Media, firma controlata de Cristian Burci.

• “Pitch” inedit pentru Skoda

Porsche Romania a demarat un inedit concurs de creativitate pentru promovarea brandului Skoda Fabia. Concursul nu are limita de participare, fiind deschis tuturor celor care au un scenariu bun pentru un spot TV. Scenariile trimise vor fi jurizate de Bogdan Naumovici (Leo Burnett), Andi Moisescu (Apropo TV), Lucian Mindruta (Antena 1), Doru Buscu (Academia Catavnecu) si Alin Tapalaga Inoan (director marca Skoda). Etapa de preselectie se va desfasura in perioada 5 aprilie – 5 mai 2006, aceasta fiind si perioada de trimitere a scenariilor.

In perioada 5 – 15 mai 2006, juriul va analiza scenariile inscrise in concurs, iar la 16 mai vor fi desemnate zece spoturi finaliste. Castigatorul va fi cunoscut la inceputul lunii iunie.

• Premii pentru Brandient

Compania de branding Brandient a castigat trei premii si a obtinut zece nominalizari la competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie “Identity: Best of the Best 2006”, organizata de revista Identity din Moscova.


Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree – premiul 2 la Comert/Servicii, iar logoul Radiocom a primit premiul 3 la Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logourile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.

In concurs, au participat 153 de firme de branding si design din 24 de tari, care au inscris 970 de cazuri in cinci categorii.

• Ogilvy Public Relations a castigat contul de PR al companiai MOL Romania Petroleum Products, parte din Grupul MOL. La licitatie, au participat 11 agentii de PR de pe piata romaneasca.



• MindShare a preluat contul de media al Pfizer Consumer Healthcare.
Pfizer colaboreaza cu MindShare pe pietele din Europa, Asia si America de Sud, pe baza unui contract de media global.